Toon posts:

Free Gaming Event 21 juni

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
21 juni wordt er een groot Gaming Event in Rotterdam gehouden: Free Gaming. Het hele schouwburgplein en aanliggende gebouwen zijn gereserveerd voor dit evenement. De 3 grote console platforms lijken goed vertegenwoordigd zijn: Nintendo komt met Super Smash Bros Brawl voor de Wii, Microsoft met Guitar Hero: Aerosmith en Battlefield: Bad Company voor de 360 en Sony met Star Wars: The Force Unleashed voor de PS3 :P. Naast nieuwe releases worden er ook competities gespeeld (o.a. wcg finales en guitar hero contest). Wat vet is dat er veel aandacht is voor interactie met het publiek: er zijn workshops gamedesign en Souce modding _/-\o_, er is artwork, je kunt the Target spelen (real life spel met mobiele telefoons in het centrum van rotterdam), ouwehoeren over waarom een goede game geweld moet bevatten in een debatcorner, meedoen met cosplay, en meer. De site free-gaming.nl heeft het hele programma staan.

En het beste: HET IS GRATIS! 8)7

Wie gaat hiereen en wat vindt je de vetste activiteiten? Ik denk dat het een gaaf evenement gaat worden dat meer te bieden heeft dan de (niet gratis) tot nu toe bekende game-events. Ik ga me iig wel inschrijven voor de workshops gamedesign voordat deze vol zijn :*)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Lijkt me best intressant.. maar die dag is alweer volgeboekt :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Toestemming gekregen :)

[ Voor 92% gewijzigd door TheZeroorez op 06-06-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanx Zeroorez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow dit ziet er best nice uit.. Ik heb gehoord dat ook GameKings komen op dit evenement??!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De line up is wel gratis maar ook imo erg summier , weinig leuks voor mij tussen dus ik kom niet . Jammer ben telkens aan het overwegen welke ik nu wil de,of 360 of PS3 , binnekort komt FABLE 2 op 360 alleen uit en op de PS3 MGSSolid deel laatst geloof ik , op beide zijn GTA4 te koop en dat zijn de spellen die ik wel wil spelen op consoles , dit aanbod gaat me tekort zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Echt sumier kan ik het niet noemen hoor. Er zijn ook veel andere activiteiten als artware en sideprogram. Het schijnt dat zelfs de commerciele gamesbeurzen moeite hebben alle grote platforms en nieuwe releases binnen te halen. Dat het voor een gratis evenement is gelukt zegt toch al heel wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik kom er net vandaan en ik vind het wel een geslaagd evenement. De grote spellen werden gepromomote en die kon je spelen. Alle machines waren constant bezet maar er waren geen grote rijen.

Ik ging om GH Aerosmith te bekijken en dat is niet heel goed gelukt, want niet alle liedjes waren vrijgespeeld en je kon ook het geluid niet best horen. Maar goed ik heb lekker gegitaard. En zelfs een prijsje gewonnen. :)

Verder was er een hele serie verkleders, dus je kon leuk op de foto :p Er was serieuze discussie (maar die heb ik niet gevolgd), en veel gezellige mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me ook prima vermaakt. Het had drukker mogen zijn, maar eigenlijk ook wel relaxed dat alles daardoor erg makkelijk toegankelijk was. Ik heb eigelijk alleen maar positieve reacties gehoord. Uiteraard wel wat verbeterpuntjes, maar ja wat wil je voor de eerste keer bij zo'n groot evenement.

De Cosplay was idd ook geinig. Master Chief en Darth vader zagen erg echt overtuigend uit. Op flickr.com staan al foto's (zoeken op free-gaming, tags only).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:23

MsG

Forumzwerver

Ik las het een paar dagen eerder in zo'n blaadje. Wilde ook graag heen, maar had andere dingen, + weekOV :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1