Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Volgens mij is het goedkoper om in Amerika een nieuwe prepaid+toestel of iets dergelijks te kopen. Voor belangrijke zaken ben je dus bereikbaar op je eigen nummer (zoals sterfgevallen, brand etc in jouw nabije familie) en voor onnuttige zaken kan je die Amerikaanse GSM pakken en lekker ouwehoeren.
Denk niet dat je vraagstelling (Samsung locked + andere SIM) gaat werken zonder het grijze circuit te betreden.
Denk niet dat je vraagstelling (Samsung locked + andere SIM) gaat werken zonder het grijze circuit te betreden.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Beetje jammer dat er geen normale weg te bewandelen is, want het is gewoon een beperking
Ik heb liever niet 2 toestel bij de hand, maar ik gok ook dat het niet anders is.
Ik heb liever niet 2 toestel bij de hand, maar ik gok ook dat het niet anders is.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
vaak geven providers tegen betaling wel een simlock vrij. Ik herinner me dat het binnen 1 jaar zo'n 160 euro kostte bij Telfort. Even informeren bij de helpdesk van je provider.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
En ik ga zeker 160 euro betalen voor een simlock te verwijderentdw schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:47:
vaak geven providers tegen betaling wel een simlock vrij. Ik herinner me dat het binnen 1 jaar zo'n 160 euro kostte bij Telfort. Even informeren bij de helpdesk van je provider.
Op deze manier dwingen ze gewoon alternatieve wegen te zoeken en dan kost het maar 15 euro, misschien niet helemaal netjes maar dit is gewoon belemmering om gebruik te maken van mijn toestel.