Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

AVG virusscanner nieuw (ongewenst) update scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft een van jullie al gemerkt dat AVG een nieuw update scherm heeft wat dagelijks opduikt.
Ik heb het niet over de dagelijke update van nieuwe virussen etc, maar een update voor programmaversie.

Heel irritant

Een van jullie al een idee voor oplossing? ik heb 2 weken geleden hem er nieuw opgezet.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ja
de 8.0 eropzetten.

De 7.5 krijgt geen ondersteuning.

Sinds 31 mei is er geen update meer voor AVG 7.5.

[ Voor 38% gewijzigd door Snake op 27-10-2014 19:47 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En wat gebeurt er als je het update-scherm een keertje opvolgt en het pakket laat kijken of er uberhaupt wel een nieuwe update te krijgen is? Kan me herinneren dat sommige versies van Norton soms 2x per week een update nodig vonden en ook daadwerkelijk iets nieuws installeerden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Een beetje meer uitleg is gewenst ?
Ik heb je post al meerdere keren gelezen, maar snap er nog steeds niets van...

Welke versie van AVG heb je het over eigenlijk ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

Topicstarter
Snake schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:18:
Ja
de 8.0 eropzetten.

De 7.5 krijgt geen ondersteuning.

Misschien hier even kijken: klikkie! (beetje eigen reclame :P )

Volgens mij heb ik dus versie 8.0.

Ik zal dit echter thuis moeten checken, je hebt me aan het twijfelen gebracht.

Verwijderd

Topicstarter
Petervanakelyen schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:19:
Een beetje meer uitleg is gewenst ?
Ik heb je post al meerdere keren gelezen, maar snap er nog steeds niets van...

Welke versie van AVG heb je het over eigenlijk ?
Ik had een oude AVG geinstalleerd staan die een probleem kreeg met de automatisch viruslijst-update. Deze heb ik toe een keer geheel nieuw geinstalleerd. Nu krijg ik (anders dan voorheen) een scherm iedere keer dat ik opstart voor de (uit mijn hoofd) pro versie. deze wil ik niet.

Vandaar mijn vraag.

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 08:46

ikbenwouter

! w t R

Als je AVG 7.5 hebt krijg je bij elke update de melding dat deze niet meer wordt ondersteunt binnenkort. In mei was de melding dat updates voor 7.5 niet meer beschikbaar zijn vanaf 1 juni. Nu is de melding dat de updates niet meer beschikbaar zijn voor 7.5 vanaf 25 juni, ze hebben de ondersteuning voor 7.5 blijkbaar verlengd dus.

Als je vanuit dat update scherm klikt op de upgrade naar versie 8 kom je op de AVG site bij een Pro versie van 8 uit waar je voor moet betalen. Als je zelf naar http://free.grisoft.com/ kun je wel gewoon de AVG Free 8 downloaden en je bent van het update gezeur af.
Snake schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:18:
Is dus verlengd t/m 25 juni.

........................................................................................................................................................

Verwijderd

Topicstarter
ikbenwouter schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:27:
Als je AVG 7.5 hebt krijg je bij elke update de melding dat deze niet meer wordt ondersteunt binnenkort. In mei was de melding dat updates voor 7.5 niet meer beschikbaar zijn vanaf 1 juni. Nu is de melding dat de updates niet meer beschikbaar zijn voor 7.5 vanaf 25 juni, ze hebben de ondersteuning voor 7.5 blijkbaar verlengd dus.

Als je vanuit dat update scherm klikt op de upgrade naar versie 8 kom je op de AVG site bij een Pro versie van 8 uit waar je voor moet betalen. Als je zelf naar http://free.grisoft.com/ kun je wel gewoon de AVG Free 8 downloaden en je bent van het update gezeur af.

[...]

Is dus verlengd t/m 25 juni.
Ik ga het straks thuis proberen, bedankt voor alle info
Pagina: 1