Dual Layer Taiyo Yuden

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

• Biggyboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-03-2010
De hele ochtend heb ik al zitten zoeken naar Taiyo Yuden media.
Het gaat om de dual layer disks 8.5 GB. Speed maakt niet zo heel veel uit.

Via de search heb ik verschillende topics gevonden maar die zijn dusdanig veroudert dat de media niet meer aangeboden worden.

Enkele sites waar ik op gezocht heb:
Alternate
bigdennis
blankdiskshop
cdfreaks.com
cdrwinkel.com
copymaster
dvdrstore
dvdrtoko
iwonatec
mediaprostore
komplett
opus.nl
opusshop.nl

Ik kan hier geen dual layer media vinden van Taiyo Yuden, moet er wel bijzeggen dat ik voornamelijk op Verbatim heb gezocht, omdat ik dit een betrouwbaar merk vind.
Later ben ik erachter gekomen dat het merk niet uitmaakt maar dat het om de mediacode gaat.

Graag jullie hulp en misschien kunnen jullie me vertellen waar jullie je DVD+R Dual Layer Taiyo Yuden media bestellen, en op welke site het het goedkoopste is!!! ook erg belangrijk natuurlijk ;)

Ik denk dat dit topic meerdere mensen uit de brand kan helpen.

Bedankt _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Biggyboy op 06-06-2008 12:34 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Pak Google.
Tik in "taiyo yuden"
Pak de eerste sponsored link (bij mij is dat www.taiyo-yuden.nl Bestel ze bij de Nederlandse distributeur van Taiyo Yuden.)
Klik daarop, klik op de webshop.
He, geen DL-schijven te verkrijgen blijkbaar via de importeur of de webshop (beheerd onder het domein van CopyMaster.nl)

En nu?

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 06-06-2008 12:35 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wanneer de importeur van Taiyo-yuden geen dual layer DVD's heeft, dan zullen ze hoogst waarschijnlijk ook niet leverbaar zijn in Nederland, als ze überhaubt al bestaan. In iedergeval is GoT niet de juiste weg om hier achter te komen. Ik zou zeggen neem eens contact op met een winkel of de importeur zelf en stel daar de vraag.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.