Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-11 18:42
Goedenmorgen mensen,

ik zit met het volgende probleem, ik heb een HTC touch dual met een HI Eindeloos online data abbonement, alles werkt behalve de hi portal die kan ik niet benaderen. aangezien het enigste webadres wat ik kan vinden http:\\mobileportal is. heeft iemand misschien de volledige link naar de HI portal of een oplossing.

mijn settings zijn

Naam: Mobiele Startsite
AP: portalmmm.nl
Username: leeg
PW: leeg

proxy 10.10.100.20 poort 5080

iemand mogelijk een oplossing of een webadres voor mij?

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 11:30
Al op Hi.nl gekeken?
http://www.hi.nl/web/show/id=268742
Even je telefoon selecteren en de handleiding volgen.

• TWFpa2Vs
ja dat heb ik al meerder malen gedaan. plus als je die instellingen volgt krijg je geen internet. ik tenminste niet op mijn htc touch dual.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Heb je al geprobeerd 'JA' te sms'en naar 1300? Dan krijg je je internet en MMS instellingen toege-sms't.

leoaq.fm // Jeune Loop

• TWFpa2Vs
werkt niet bij een HTC touch dual. bedankt voor alle tips. aan mijn settings kan het echt niet meer liggen dit is doorgegeven van de 2e lijns support bij HI zelf. als iemand die link heeft van de mobile portal van HI ben ik blij.

• Dragonslaughter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-02 19:18
Probeer als portal eens "m.hi.nl"

Ik meen me te herinneren dat dit de url was, maar ik geef geen garanties. ;)

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-11 15:30
Die portal heb ik inderdaad ook nooit kunnen vinden (HTC P3300) Lang naar gezocht op internet enzo, maar helaas uiteindelijk niet gevonden...

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-11 16:22

• TWFpa2Vs
thanx nu kan ik bij de portal.

Verwijderd

Het probleem is dat je deze portal alleen kunt openen met de instelling die ' Mobiel internet' heet. Als je de instelling 'KPN Internet' gebruikt kan je dit niet openen.
Dit is althans het geval op mijn Symbian S60 Nokia toestel. Daar heb ik exact hetzelfde 'probleem'.
Pagina: 1