Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ikwilhet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 16:13

ikwilhet

Opinions are like assholes!

Topicstarter
Ik heb een HTC Touch Cruise.
Deze telefoon heeft een USB aansluiting (mini-USB B) als ingang voor je netadapter en tevens als uitgang voor je headset.

Nou wil ik voor op vakantie deze telefoon graag voorzien van een speakersetje.
Dit speakersetje wil ik dus aansluiten op de USB uitgang van de telefoon en de speakers moeten voorzien zijn van een built-in accu/batterij aangezien de telefoon de speakers niet van stroom kan voorzien.

Ik ben al 3 dagen aan het zoeken, maar ik kan dus helemaal niks vinden wat aan deze eisen voldoet.

Kent iemand een dergelijk speakersetje?
Zijn er alternatieven? (bluetooth lijkt me niks qua geluidskwaliteit, maar misschien ben ik bevooroordeeld?)

Everybody has one :P

Verwijderd

mischien een ipod dock modden als je een beetje verstand ervan hebt of zown cheap ass ding van marquant

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 18:56
Met de huisige standaard van bluetooth kan het geluid makkelijk worden overgezonden. Ik heb een aantal maanden bij een vriend van me een sony radio ingebouwd welke deze functie ook had en ik moet zeggen dat het goed klinkt. Dus dat zou voor jou ook wel eens een goede oplossing kunnen zijn.

Carpe Diem

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:54
Boxensetje zoeken voor achter een mp3 speler ofzo met accu/batterijen, die zijn der wel te vinden, en vervolgens nog even een usb>3,5jack stekkertje kopen, die heeft htc ook wel. Dan zou het moeten werken.

Maar die dingen op batterijen he, gaan die wel fatsoenlijk lang mee, en komt daar een beetje geluid uit?

Specs!

Verwijderd

kijk eens in het audio forum naar bierkrat radio's..