[VISTA] Indexering werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• venomski
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-01 21:25
Hallo iedereen,

ik heb gemerkt dat mijn indexering in Vista niet meer werkt omdat ik in Outlook 2007 geen mails meer kan zoeken/vinden van na een bepaalde datum. Ik heb op internet al verschillende oplossingen geprobeert maar geen enkele werkt.

Op dit moment staat bij de "opties voor indexeren" enkel outlook bij de te indexeren items. Ik heb ook al onder "geavanceerd" een andere locatie opgegeven en zelfs al de indexeringssettings terug naar de defaults gezet. Na reboot wil vista nog steeds niet indexeren.

Als ik manueel (onder "geavanceerd") zelf op "opnieuw samenstellen" klik, krijg ik de melding dat de snelheid voor het indexeren verlaagd is omwille van gebruikersactiviteiten. Als ik op ok klik blijft er bovenaan "0 items geindexeerd" staan. Weet er iemand wat die beperking van indexeringssnelheid wil zeggen en hoe ik mijn indexering terug kan doen werken?

alvast bedankt.

greetz

don't underestimate the power of stupid people in large numbers

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 08:09

BertV

Handgemaakt

venomski schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:35:
Weet er iemand wat die beperking van indexeringssnelheid wil zeggen en hoe ik mijn indexering terug kan doen werken?
Die beperking is puur om jou niet lastig te vallen met teveel vertraging door het indexeren.
Ik heb ook al gemerkt dat het indexeren niet perfect werkt.
Niet alles wordt opgepakt, vooral geen nieuwe bestanden na het indexeren.

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• venomski
ik heb de hierboven geposte link gevolgd en de update gedaan, maar bij het uitvoeren ervan krijg ik de opmerking dat deze update niet geschikt is voor mijn systeem.

Ik gebruik nochtans windows vista 32-bit edition en heb ook de respectievelijke file gedownload. Het is zeer irritant dat ik enkel maar mails kan terugvinden tot een bepaalde datum. Alle nieuwe items worden niet geindexeerd...

**Edit** ik lees net dat het enkel geldig is voor vista sp1, dus ik ga die eerst downloaden en installeren...

[ Voor 12% gewijzigd door venomski op 06-06-2008 13:21 ]

Verwijderd

Scan je outlook-bestand(en) ook eens met scanpst.exe .
En lees dit eens.

• venomski
bedankt voor jullie reacties.

de oplossing was uiteindelijk vista SP1 te installeren en daarna de aparte update installeren (zoals hierboven gepost).

problem solved
topic mag gesloten worden

Pagina: 1