• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:37

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Topicstarter
Voor de liefhebber: The genius of Photography

Vanavond op Ketnet/CANVAS om 22:10
Het is een 6 delige BBC documantaire over de facetten van fotografie.

Ik weet alleen niet op welke aflevering 'we' zitten. Aflevering 5 dus al...

[ Voor 5% gewijzigd door BlaTieBla op 05-06-2008 21:56 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 11:22
Erg boeiende serie inderdaad. Ik heb ondertussen alle 6 de afleveringen al bekeken, en ik moet zeggen, ik ben daardoor gaan nadenken over wat ik met mijn fotografie wil gaan doen.

Ook erg interessant om te zien waar fotografie vandaag is gekomen, welke wegen het heeft bewandeld voordat het staat waar het nu is. Van de eerste experimenten om licht vast te leggen, via de grootmeesters van straat en oorlogs fotografie, naar de huidige kunstenaars die soms een hele dag bezig om 1 foto te maken. En daarna nog dagenlang gaan bewerken voor dat ene perfecte shot.

Fascinerende serie in ieder geval, aanrader!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:22
Ik heb de eerste twee gekeken, ben daarna steeds vergeten om het te kijken! Even zien of hij ergens te downloaden is of dat je bij die belgen uitzending gemist hebt oid :)

Overigens, hier heb ik 3 weken terug ofzo 'n topic over geopend :p

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Heb net het eerste deel bekeken op youtube en het is superinteressant, hoe alles verteld wordt, de begeleidende foto's, echt heerlijk om naar te kijken :)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52

Marc H

- - Is wakker - -

De_Bastaard schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:22:
Ik heb de eerste twee gekeken, ben daarna steeds vergeten om het te kijken! Even zien of hij ergens te downloaden is of dat je bij die belgen uitzending gemist hebt oid :)

Overigens, hier heb ik 3 weken terug ofzo 'n topic over geopend :p
14 dagen geleden, in a.b.documentaries ;)

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Interessant, ik ben ondertussen de torrent aan het downloaden, want had dit topic niet gezien. Ik ben benieuwd :)

• De_Bastaard
Marc H schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 05:24:
[...]

14 dagen geleden, in a.b.documentaries ;)
hehe, ben hem al aan 't leechen ja... maar is dat de hele reeks? of maar één aflevering?

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 21:23

ajhaverkamp

gewoon Arjan

De_Bastaard schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:01:
[...]
hehe, ben hem al aan 't leechen ja... maar is dat de hele reeks? of maar één aflevering?
Als je die RAR van 102 delen (incl PAR's) aan het downloaden bent, daar zitten alle 6 de afleveringen in.
De eerste aflevering heb ik de gemist, de rest wordt automatisch opgenomen door de Digitenne PVR. De aflevering (2?) over Cartier-Bresson vond ik tenenkrommend, de dingen die gezien werden in deze foto.... kijk zelf, zou ik zeggen.

This footer is intentionally left blank

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-01 12:37

Denko

|{ing Øf ßlitz

heb net van nieuwsgroepen de hele serie kunnen downen, vanavond even beginnen met kijken.

Wel opvallend was dat de filenames begonnen met s01e01, meerdere seizoenen misschien?

PSN & XBL: Denkoyugo

• De_Bastaard
ajhaverkamp schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:23:
[...]

Als je die RAR van 102 delen (incl PAR's) aan het downloaden bent, daar zitten alle 6 de afleveringen in.
De eerste aflevering heb ik de gemist, de rest wordt automatisch opgenomen door de Digitenne PVR. De aflevering (2?) over Cartier-Bresson vond ik tenenkrommend, de dingen die gezien werden in deze foto.... kijk zelf, zou ik zeggen.
Die eerste heb ik gezien, en volgens mij de derde ofzo... allebei erg interessant in ieder geval :) Over 'n uurtje heb ik hem ook binnen, was 'n compilatie van 4.5gb dacht ik :) Thanks voor de tip ;)

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-01 16:22
Bedankt voor de tip. ben hem nu aan het downloaden zal er vanavond eens naar gaan kijken.

Carpe Diem

Pagina: 1