Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech setpoint werkt niet goed.

Pagina: 1
Acties:

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hoi, ik zit met het volgende probleem met setpoint icm met mx 1000 laser muis.

Op mijn laptop (windows xp) heb ik setpoint geinstalleerd en kan ik mooi alle knoppen instellen.
Echter wil ik nu de muis op mijn desktop (ook windows xp) gebruiken, ik heb dus setpoint geinstalleerd, alleen hij wilt de muis niet vinden. In setpoint is alleen het tabje extra zichtbaar. Herinstalleren helpt niet, andere versies ook niet. Sommige nieuwe versies willen zelfs helemaal niet werken. Meer mensen met dit probleem en hopelijk een oplissing?

Groetjes

Edit: als ik de nieuwste versie (4.60) probeer te installeren krijg ik de foutmelding: Setpoint installation error, KHAL component not installed correctly.

Ook heb ik geprobeerd het werkend te krijgen met mijn oude muis (mx 510) dit ook zonder resultaat. Wisselen van usb poort en aansluiten op de ps2 poort helpen ook niet.

[ Voor 22% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 05-06-2008 23:44 ]

Ps4/switch gamer

• Triggy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-11 11:23
Schopje :9

Ik had hetzelfde proleem met Logitech Setpoint 4.7 en ik heb het opgelost door http://support.microsoft.com/kb/290301 te gebruiken om alles wat met logitech drivers te maken heeft te verwijderen. (Zoeken naar dingen met 'khal' er in). Daarna ging het installeren prima