Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

mijn probleem is dat ik geen streaming audio van verschillende internetradio stations meer kan beluisteren en ook geen uitzendingen van uitzendinggemist.nl en rtlgemist kan bekijken.

Mijn besturingssyteem is VISTA home edition. Alles heeft goed gewerkt tot 1 week geleden. In die tijd heb ik winamp, Mplayer and de SP1 upgrade voor vista geinstalleerd. Ik heb zo geen idee welke van de 3 programma's voor problemen zorgt.

Ik heb Mplayer en winamp gedeinstalleerd. Geeft niet het gewenste effect.
Ik heb de flashplayer geupgrade naar versie 9
Ik heb codecs van K-Lite geinstalleerd, maar ook dit heeft niet het gewenste effect.

De volgende bestanden zijn aan windows media player gekoppeld:

.asf, .asx, .wax, .wm, .wma, .wmd, .wmv, .wmx, .wpl, and .wvx

behalve .wmp bestand. Deze komt niet voor in de lijst met bestandstypen die aan programma's gekoppeld zijn.

You tube filmpjes kan ik wel bekijken.

Ik wilde eigenlijk de windows media player deinstalleren of upgraden maar dat gaat niet.

Iemand enig idee? Bedankt voor jullie hulp alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ook jouw eerste regel eens door de search-functie getrokken?
[search=vista uitzendinggemist streaming video] levert al wat topics op bijvoorbeeld :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt voor je post, zo vind ik inderdaad meer dan mijn eerdere zoekacties..

Maar ik heb een aantal dingen geprobeerd en het probleem is nog niet opgelost. Vaak wordt de uiteindelijke oplossing door de begin poster niet meer gemeld.

Wat ik wel voor elkaar krijg is om de url over te nemen via eigenschappen en dan direct in de adresbalk van EI kopieer om dan de videobestanden af te spelen.

Wat nog niet lukt is om in de webpagina een stream spelend te krijgen. Het beveiligingsniveau van IE op standaard instellen leid ook niet tot het gewenste effect.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Een soortgelijk probleem hier....
Ik heb ook Vista, en als ik op een videolink druk in IE dan zou normaal gesproken WMP moeten starten en de video af moeten spelen. Dit gebeurt bij mij niet. WMP start helemaal niet en in IE krijg ik de melding "The page cannot be displayed"
Tot op heden geen oplossing voor gevonden

Die-hard Brexiteer