[Gesloten] EK Foto's 1988

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:55
Betreft Topic Foto's EK 1988

Ik ben idd bezig met het zoeken op google naar foto's Hellaas zijn veel foto's Kranten knipsels. Hierom heb ik mijn vraag op GOT gevraagt of iemand toevallig een website of zelf nog foto's hebben van dit EK..

Ik weet niet of je zelf al op google en andere zoek functies heb gekeken.
hier aantal voorbeelden...

http://images.google.nl/i...n+1988&btnG=Search+Images

Zoals je hier kunt zien zijn het voornamelijk slechte kwaliteids plaatjes. Tuurlijk heb ik verder gekeken dan alleen deze search opdracht dan de bovenstaande..

Daarnaast is het zo dat in 1988 nog niet echt de digitale snelweg bestond :+ Waardoor er ook niet echt veel Foto's online zijn..

Mischien zouden jullie kunnen bekijken of dit topic heropend kan worden.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:50

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Stiekem is het eigenlijk een warez request :P Of het moeten rechtenvrije plaatjes zijn of door de helpende gotter zelf geschoten, maar die kans lijkt me klein.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:41
Als je ze echt nodig moet hebben kijk je gewoon bij hollandse hoogte of anp en dok je ervoor.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:55
Gizz schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:30:
Stiekem is het eigenlijk een warez request :P Of het moeten rechtenvrije plaatjes zijn of door de helpende gotter zelf geschoten, maar die kans lijkt me klein.
Ik versta onder warez meer Software (iligaal) dan foto matriaal.. Dan zou hoop plaatjes hier op GOT verwijderd moeten worden aangezien de helft naar een externe bron leiden dan naar de website/share plaats van de poster zelf...

Of heb ik het dan verkeerd begrepen?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 08:41
Dan heb je dat verkeerd begrepen, op fotografie rust net zo min een copyright.

dat zou overigens ook moeten, voor 't lekkere meiden threadje is nogal dubieus :p maar goed, af en toe oogje dicht knijpen he :P

[ Voor 47% gewijzigd door simon op 05-06-2008 21:36 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietvanvliet
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 13:46

pietvanvliet

ikwilookwatzeggen!

simon schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:34:
Dan heb je dat verkeerd begrepen, op fotografie rust net zo min een copyright.
Heb ik het verkeerd, lees ik het verkeerd, of schrijf je het verkeerd?

AFAIK rust er op foto's (ex. AW 10 Lid1 onder punt 9) gewoon auteursrecht?

Een muis maakt nog geen piepshow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Neem contact op met Ropniko, zoals in Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! aangeraden wordt. :) Ik vind dat het topic terecht gesloten is in NSTM, omdat er geen discussiemogelijkheid bestaat en het er uiteindelijk op neerkomt dat anderen voor jou zoeken. Wellicht zou het op zijn plaats zijn in HK, maar vanwege mogelijk copyright is dit niet meer dan een mening van mij. Neem anders direct contact op met de KNVB. Digitaal of analoog. ;)
Pagina: 1