Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
[ Voor 63% gewijzigd door mekkieboek op 05-06-2008 20:03 ]
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Verwijderd
Voor de rest, tjah. Ik heb zelf nooit zoveel met abstract. Het geeft een leuk beeld, variatie, dat wel. Maar er mist wel iets, moeilijk te zeggen wat.
|>
@ redhero: geloof het of niet maar de handschoen heeft een zwarte rand die erg ongelukkig valt, het is dus geen sharpening maar onderdeel van de handschoen.
@ Simon: bedankt voor de sidenoot, het zijn overigens niet allemaal close-ups. Je moet het beestje toch een naam geven he. Over titels denk ik niet erg na, de vorige case was ook al zo ongelukkig gekozen qua naam.
@ osc4r: dank je! Met nummer 5 (de abstracte) ben ik erg blij, zoveel kleurtjes terwijl het allemaal bruinachtig is.
[ Voor 7% gewijzigd door Moby op 05-06-2008 20:44 ]
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Verwijderd
Ik zeg ook niet dat die zwarte rand een oversharpering is, maar de hele bovenste rand van de handschoen, incl. rand, lijkt wat oversharpend/rare compressie.Mobyrick schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:29:
@ redhero: geloof het of niet maar de handschoen heeft een zwarte rand die erg ongelukkig valt, het is dus geen sharpening maar onderdeel van de handschoen.
Maar dat maakt niet zo heel erg uit, valt mij alleen op.
Orange & Red
@C4M1: aan het tijdstip van reageren kan je al zien dat jij het bent. Dank je voor je korte maar krachtige commentaar
@ Laurens: dank je, nu ik er op terug kijk ben ik ook niet tevreden met nr 3, de andere wel nogsteeds.