Megaflix schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:23:
Ik vind nummer 4 de beste door de mooie diepte in de foto en vooral die asbest-melding is een leuk detail

Ik vind het een erg mooie serie, maar hij is wel wat lang. Ze zijn wel heel erg boeiend, dat weer wel. De foto's zeggen wel tegen mij dat ik daar een keer moet gaan kijken voor het helemaal weg is, klasse

Verdere favorieten voor mij zijn nummer 8 en 11.
Bedankt

Tsja, klopt dat de serie wat aan de lange kant is, maar ik kon zelf ook niet goed kiezen

Heb nog wel een aantal foto's, maar dit waren toch de foto's die er uit sprongen, kleiner kon ik m'n keuze niet maken

Huba schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 21:30:
Wat grappig ik ben daar zelf ook ingeweest alleen toen waren ze hem nog niet aan het slopen, we hadden een gat gevonden in een muur waar we naar binnen konden. Vond/vind de serie niet de moeite waard om te plaatsen ik mis te veel, maar voor mezelf wel dingen geleerd. Wat deze serie betreft mooie serie, omdat ik er zelf ook geweest ben vind ik het erg leuk hoe een ander daar rond gelopen heeft.
Het was zelfs nog simpeler dan een gat in de muur, de nooddeur (foto 3) aan de linkerkant van het gebouw stond gewoon open

Jij en ik zijn zeker niet de enigen die daar rondgehobbeld hebben. Jascha (Zoom.nl), Binne (loopt hier ook rond) en de mannen van Vergane Glorie zijn er onder andere ook geweest

Bedankt

Als je er nu heen was geweest had je nu al de helft gebouw gemist
Ik heb helaas niet het hele gebouw doorkruisd, ben nog een aantal ruimtes niet in geweest, maar er waren ook een paar die mij wat tricky leken (loshangende plafondbalken etc.), en ik was maar alleen....
[
Voor 5% gewijzigd door
Exigence op 08-06-2008 19:41
]