'stuurloze' PSP

Pagina: 1
Acties:

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:53

sus

is druk :+

Topicstarter
In dit nieuwsbericht over de PSP staan een 2 tal foutjes in de laatste alinea.

Zo werkt Sony niet meer aan het navigatiesysteem, maar is dit al op de markt gebracht. Het is o.a. te koop bij Dynabyte, daar zag ik het in de winkel liggen.

Verder staat er bij dat navigatie-item een link naar het toetsenbord voor de PSP. Lijkt mij dat die in de volgende zin hoort, immers, daar gaat het over het toetsenbord.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
Het navigatiesysteem is inderdaad net op de markt verschenen, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb ze inmiddels zelf ook gezien, dus ik zal de zin aanpassen. Wat de link betreft, in het gelinkte artikel worden zowel het toetsenbord als het navigatiesysteem besproken en het leek me overdreven om de link twee keer in hetzelfde artikel op te nemen.

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:53

sus

is druk :+

Topicstarter
Zo wil Sony bellen via Skype mogelijk maken en heeft het inmiddels een navigatiesysteem voor de console uitgebracht
Wat ik bedoel is dat in bovenstaande zin met geen woord wordt gesproken over het toetsenbord voor de PSP, maar wel over het navigatiesysteem. Echter, als ik de link onder 'navigatiesysteem' bekijk, kom ik op het toetsenbord uit. Dat lijkt mij te horen in de volgende zin:
Er is ook al enige tijd sprake van een toetsenbord dat aan de console gekoppeld kan worden
omdat daarin inderdaad het woord 'toetsenbord' voorkomt.

Ik weet het, het is maar wat kleins, maar toch :P