Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een asus moederbord

een a8v deluxe

mijn eigen is gecrast door het flashen van mijn bios
:S

en nu zoek ik het zelfde moederbord

heeft iemand nog een nieuwe liggen

want ze worden niet meer gemaakt

of weet 1 van jullie welke type ander bord het zelfde kan en heeft als een a8v

mvg jeffrey

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 17:37 ]

Verwijderd

http://www.marktplaats.nl...p%3D3%26xl%3D1%26xref%3D1

kijk daar maar daar heeft iemand er een te koop.

Verwijderd

Topicstarter
dat weet ik maar het zijn gerepareerde denk ik omdat er geen cd enz bij zitten

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En er is ook nog Vraag & Aanbod. Of je zoekt een nieuw mobo. Maar wat is er mis met een gerepareerd moederbord?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Zoals gambieter reeds zei, is dit niet de geschikte plaats hiervoor, plaats je advertentie best in V&A :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:42:
Zoals gambieter reeds zei, is dit niet de geschikte plaats hiervoor, plaats je advertentie best in V&A :)
is daar niks miss mee dan volgens mij is de levens duur wat korter van zoon gerepareed ding lijkt me en het is neit altijd zeker als het goed is

Verwijderd

Topicstarter
het moederbord las ik net is bios crach free hoe kan die van mij het dan opgeven dan ??

weet 1 van jullie dat

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:51
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:14:
het moederbord las ik net is bios crach free hoe kan die van mij het dan opgeven dan ??

weet 1 van jullie dat
Dat geldt alleen als je overclockt. Als hij dan niet boot of crasht worden je settings gereset en start hij opnieuw op. Maar dit heeft niks met flashen te maken. Als het flashen mislukt zit je met de gebakken peren, tenzij je een dual-bios hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Joep Stoffels schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:17:
[...]

Dat geldt alleen als je overclockt. Als hij dan niet boot of crasht worden je settings gereset en start hij opnieuw op. Maar dit heeft niks met flashen te maken. Als het flashen mislukt zit je met de gebakken peren, tenzij je een dual-bios hebt.
oh lekker is dat en je kunt er niks tegen doen zeker

ik heb zoon idee dat ik verkeerd type bios er op heb gegooit 1006 stond op cd heb het proberen te flashen in dos

mvg

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:20:
oh lekker is dat en je kunt er niks tegen doen zeker

ik heb zoon idee dat ik verkeerd type bios er op heb gegooit 1006 stond op cd heb het proberen te flashen in dos

mvg
offtopic:
kun je iets meer aandacht aan je posts besteden? Nergens voor nodig om zoveel taalfouten te maken. Ook is het prettiger als je punten, komma's en hoofdletters gebruikt, en ook niet elke keer op enter drukt. Zoals je het nu doet is het slecht leesbaar en niet erg serieus te nemen

Geen enkel moederbord is compleet resistent tegen fouten en blunders van de gebruiker. Fout flashen is zo'n blunder, dat kun je Asus niet kwalijk nemen. Jij moet opletten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

http://tweakers.net/aanbod inderdaad.

Dit is de plek niet. Verder zou je eens stil kunnen staan bij de vraag waarom iemand in vredesnaam een *nieuwe* moederbord van meerdere jaren oud zou hebben liggen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.