Toon posts:

Wordt er gek van!

Pagina: 1
Acties:
  • 396 views

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag mensen! :-)

Oke.. hier gaan we.. : Ik heb mijn laptop aangelosten op mijn LCD TV als tweede scherm. Hierdoor kan ik makkelijk films bekeken en vanaf de desktop 'slepen' naar mijn LCD TV.

Maar.. als ik mijn laptop los koppel en daar filmpjes op wil kijken krijg ik geen beeld. Nu heb ik alles geprobeerd zoals resolutie aanpassen, settings aanpassen enz enz maar niets werkt. Games zoals MapleStory of Trickster online hebben overings daardoor ook opeens zwarte balken aan de zijnkant van het scherm?

Hoe kan dat??

Behooooorlijk bedankt voor het antwoord.

Grt

Martijn

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
gebruik even de knopjes van je laptop met LCD/crt van wisselen

of sluit je lcd opnieuw aan en zet alles even terug.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:02
Voor het afkoppelen de LCD tv op je laptop even uitschakelen kan het ook zijn..

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:21
en die zwarte balken zouden veroorzaakt kunnen worden door een verouderde of verkeerde driver

you had me at EHLO

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT; ik mis wat info van je zoals beschreven in Het algemeen beleid #topicplaatsen
Mompelt iets over drivers, laptop-specificaties, desktop-cloning en profiles...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
In windows staat nog ingesteld dat je 2 schermen hebt ipv. 1 en start ie je film op dezelfde locatie als de vorige keer.
Je kunt dus of in windows het 2de scherm uitschakelen (ergens bij beeldschermeigenschappen). Of aanlaten en in de taakbalk de film selecteren (windows media player?), rechter muisknop -> Move (verplaatsen). Dan muis niet bewegen, linker muisknop ingedrukt houden en muis naar links slepen totdat je media player weer in beeld komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 05-06-2008 16:44 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op deze maneir kunne we niet heel veel met je topic. Lees svp * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * en Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens goed door, dan weet je een beet je wat we hier van een topicstart verwachten en welke informatie erin moet staan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.