Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
minder bewerking, meer beeld, ik vind 't erg mooi.. een zachte tone zou van mij nog wel mogen. ontwikkeling is wel te zien.
|>
Vind ik wel mooi gezegd. Less is more. Knappe serie.simon schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:48:
minder bewerking, meer beeld, ik vind 't erg mooi..
Orange & Red
Indeed, deze vind ik een stuk mooier dan de vorige urbex die je gepost hebt! Minder bewerking vind ik er persoonlijk beter uitzien.
Strakke pics overigens
Good work.
Strakke pics overigens
Verwijderd
Eens met hierboven, maar wel één ding wat mij toch aardig opvalt: compositie.
In deze serie vind ik de compositie, met name bij 1, 7 en 8 matigjes. Tis natuurlijk zo dat de onderwerp-in-het-midden-is-verdoemenis-regel niet een regel is, maar een voorschrift/hulpmiddel, maar bij de foto's specifiek vind ik het toch wat minder lekker wegkijken. Daarnaast, samenhangend met dat, is het standpunt bij de laatste twee ook wat minder.
Edit: ik vergeet het complimentje: al met al wél een goede serie
In deze serie vind ik de compositie, met name bij 1, 7 en 8 matigjes. Tis natuurlijk zo dat de onderwerp-in-het-midden-is-verdoemenis-regel niet een regel is, maar een voorschrift/hulpmiddel, maar bij de foto's specifiek vind ik het toch wat minder lekker wegkijken. Daarnaast, samenhangend met dat, is het standpunt bij de laatste twee ook wat minder.
Edit: ik vergeet het complimentje: al met al wél een goede serie
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 20:18 ]
1 vind ik wel goed, wat wil je er beter aan maken dan?
|>
Verwijderd
Dunno... Op één of andere manier bevalt hij me niet helemaal. Waarschijnlijk te statisch, te beeldend of te illustratief. Zo van: ''Kijk, ik was hier en hier, te zien aan dit rode kruisteken''.
Ik ga nog even mezelf te rade wat ik nou echt mis.
Ik ga nog even mezelf te rade wat ik nou echt mis.
Lijkt me goed, want ik vind 't een belangrijk stuk context voor je verhaal.
|>
Mooi gebruik gemaakt van het beschikbare licht, met name #3 vind ik daardoor erg sterk.
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
Pagina: 1