Toon posts:

BSOD nieuw systeem in game

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een paar dagen een nieuw systeem in bezit.
Maar gisteren BSOD met Crysis.Crysis setting 16AA,Very High met Vista.
Ik denk dat mijn voeding wat zwak is wat denken jullie?

systeem specs:

CPU Q9450 (geen oc)
Mobo Maximus Extreme X38
Graka 8800GTX OC (610-2000)
DDR3 1333 2x1gig
HD WD Raptor
PSU zalman zm600hp
psu moet ook 5x120mm fans (waarvan 1 cpu fan) voeden.

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:22
Misschien is wel handig om te vermelden welke BSOD stopcode je precies krijgt ;)

Is het ook alleen bij Crysis? Crysis is er namelijk een beetje bekend om om obscure problemen te veroorzaken.

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
bsod foutcode ?

kast ?

Temperatuur ?

• Nicklazzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:39
Aan je voeding zal het niet liggen die kan het wel trekken maar ik denk dat je iets te positief bent met 16xAA en very high in crysis

Verwijderd

Paar dagen :O,, Aanmelden als DOA bij de leverancier!!
Na 1 week kan je dat niet meer. Binnen een week wel.
Modbreak:Exact *wat* als DOA melden? Er is geen troubleshooting gedaan om dat te achterhalen :o

Bedenk ook dat een onterechte DOA-verzoek kosten met zich meebrengt (al zijn het alleen maar de verzendkosten). Dit is nutteloos en vooral ook slecht advies. Laat dit soort kreten aub voortaan achterwege...

[ Voor 59% gewijzigd door dion_b op 05-06-2008 22:07 ]

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10-2025
Als eerst even vertellen wat je zelf hebt ondernomen, het is geen helpdesk en zien graag eigen initiatief hier. Probeer andere drivers, heb je de crash specifiek in Crysis of ook in andere 3d applicaties? is het alleen in 3d applicaties of ook in CPU gerelateerde Stresstests (orthos prime etc) Wat zijn je temperaturen van de kaart en pc? dan zou het dus een driverprobleem kunnen zijn van je grafische kaart. Probeer even een Reinstall van Crysis nadat je een Nieuwe driver hebt geinstalleerd en kijk dan nog eens.

Offtopic: Crysis very high 16xAA :X

[ Voor 9% gewijzigd door Sqorpius op 05-06-2008 15:34 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik denk dat mijn voeding wat zwak is wat denken jullie?
Ik denk vooral dat je de GoT Huisregels en het PMG Beleid eens goed mag doorlezen, dan zou zelf al vrij snel moeten dagen waarom dit topic absoluut niet aan de eisen die we stellen voldoet.

(tip: een en ander heeft met hoeveel inzet je in je topicstart toont en hoe weinig gebruik je gemaakt hebt van de hulpmiddelen die we bieden te maken)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.