Ubuntu in Windows installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

• vdvleon
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-06-2023
Ubuntu heeft een mogelijkheid om ubuntu in windows te installeren, als een gewone applicatie. Je kan hem ook zo weer vewijderen. Dit werkt ook wel. Hij verandert netjes de boodloader met als standaart windows, maar zodra ik ubuntu selecteer, wil hij ubuntu wel booten, maar dan wil hij de instalatie afmaken, maar dit lukt niet. Hij blijft hangen met iets van partities aanmaken ofsow. Kent iemand dit probleem en hoe kan je het oplossen?

B.V.D.

Leon

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

"ofsow"? Neem aan dat er wel minstens 1 teken op beeld staat en/of waar 'ie blijft hangen of mee bezig is? Ik mis wat info van je zoals beschreven in Het algemeen beleid #topicplaatsen

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 09:38
Wij kennen vast dit probleem wel, alleen weten wij even niet welke probleem jij bedoeld en wat je zelf al geprobeerd hebt, en welke hardware je gebruikt en welke ubuntu versie e.d. Zoals mijn voorganger al zegt voldoet je topic niet aan de benodigde informatie.

Mocht je willen dat je topic niet gesloten wordt en je ook daadwerkelijk geholpen wordt zal je toch echt met meer informatie moeten komen.

[ Voor 52% gewijzigd door Operations op 05-06-2008 14:35 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat voor een pc is het, heb hetzelfde gehad bij een oude bak... wat voor een pc heb je?

[ Voor 16% gewijzigd door DenTeD123 op 05-06-2008 14:41 ]

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:56

zomertje

Barisax knorretje

Ik sluit me aan bij Operations, graag een topicstart met een fatsoenlijke foutmelding en informatie over je configuratie. Waar gaat het fout en wat heb je zelf al gevonden aan oplossingen en al geprobeerd.

Je mag het dus opnieuw proberen mits je je aan bovenstaande houdt :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Dit topic is gesloten.