Toon posts:

lompe vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een newbie bij de DPC ene nu ga ik mijn systeem beheerder op school effe overhalen om ook op elke pc DPC te zetten het zijn 50 van 500Mhz(totaal 25Ghz ;) )
maar ik moet dan wel weten of de koe ook het KES memory van de proc opeet of niet en als het effe kan een link naar een page waar er allemaal van dit soort vragen (+ antwoord staan)

Verwijderd

KES?

Wat is dat? Cache misschien? Volgens mij kan een programma sowieso niet zeggen dat het perse in het cache wil, daar komen gewoon gegevens die vaak nodig zijn.

De RC5 client echter gaat puur voor de brute rekenkracht, vandaar dat er (vrijwel) geen verschil is tussen de snelheid op een Duron 800 en een TBird 800 terwijl de TBird meer cache heeft, wat een boel ander programma's wel goed uitkomt.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
LOL hahahahahaha Dit is een klassieker man! :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 19 februari 2001 19:00 schreef Mr_Atheist het volgende:
LOL hahahahahaha Dit is een klassieker man! :)
Leg even uit.. kan ik ook lachen :)

Verwijderd

Topicstarter
oke wel leuk allemaal maar eh een antwoord zou wel handig zijn :)

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
ANTWOORD : is nee dus maakt niets uit voor cache of ander geheugen , het koetje maakt standaard alleen gebruik van de idle processor kracht

iets met lenzen

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Er bestaan geen lompe vragen.....alleen domme antwoorden :+

Hier is een standaard brief waarmee je de systeem beheerder warm kan laten lopen voor het koetje (lees overhalen)

Succes ermee }:O

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 19:33
en als het niet lukt kun je die BOFH altijd nog overhoop knallen ;)

Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/net4/rail.gif

(of in elk geval in een potje quake :))

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
KES-geheugen :) Geweldig :) Maar uh... je KES geheugen komt toch wel vol met code en data die veel gebruikt wordt... Wordt de koe veel gebruikt dan is het cache vol met koe-code; zo niet dan met de code van het programma dat op dat moment veel processorkracht vereist...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Pagina: 1