Toon posts:

[iPod classic] Rode X symbool na verkeerd loskoppelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zo blij als ik was mijn nieuwe ipod op de computer angesloten en nadat bleek dat ik nog geen muziek op itunes had de usb UIT de computer getrokken,
zo'n leek als ik ben want ik kreeg gelijk een rode cirkel met een rode X erin en ik moet contact opnemen met appel/ipos/suppoprt
nu herkent de computer mijn ipod classic niet meer en we hebben alle stappen die ze asl tip aanreiken ook gedaan.
helaas de ipod geeft nog steeds alleen de cirkel aan en verder doet hij niks, ook niet nar itunes opnieuw te hebben geinstaleerd.

wie o wie kan mij helpen met dit probleem zodat ik eindelijk kan gaan genieten van mijn ipod

thanks gr,
karlijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulusbrand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:26
Je hebt neem ik aan al geprobeerd de ipod te resetten? Zie handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:38

allstarted1

WTRFTS

Geloof dat ik zelf dit probleem ook een keer heb gehad met de iPod Mini...enige wat ik kon doen was deze volledig leeg laten lopen.

Niet de handigste en/of snelste oplossing, maar daarna werkte hij wel weer :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:11
Karlijn, welkom op GoT :w

Op GoT verwachten we wat eigen inzet, daar hoort bij dat je wat moeite stopt in de spelling, dit is erg snel geschreven en daarom op sommige punten wat lastig leesbaar. Wat we precies van een topicstart verwachten kun je verder vinden in het algemeen beleid en de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007). Probeer daar in het vervolg rekening mee te houden.

Waarschijnlijk heb je hier last van: iPod toont een rood "X"-symbool. Apple heeft zelf het vijf stappen plan voor problemen met de iPod: Vijf nuttige stappen voor iPod classic. Probeer evt. die stappen de doorlopen en post hier in hoeverre het helpt :).

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 05-06-2008 13:23 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:56:
ik heb zo blij als ik was mijn nieuwe ipod op de computer angesloten en nadat bleek dat ik nog geen muziek op itunes had de usb UIT de computer getrokken,
zo'n leek als ik ben want ik kreeg gelijk een rode cirkel met een rode X erin en ik moet contact opnemen met appel/ipos/suppoprt
nu herkent de computer mijn ipod classic niet meer en we hebben alle stappen die ze asl tip aanreiken ook gedaan.
helaas de ipod geeft nog steeds alleen de cirkel aan en verder doet hij niks, ook niet nar itunes opnieuw te hebben geinstaleerd.

wie o wie kan mij helpen met dit probleem zodat ik eindelijk kan gaan genieten van mijn ipod

thanks gr,
karlijn 8)7
Misschien moet je gewoon doen wat er staat, contact opnemen met apple support, je hebt geloof ik 90 dagen gratis telefonische ondersteuning. :) Of geldt dit alleen voor Mac's?

[ Voor 3% gewijzigd door NickvdB op 05-06-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heeft hij toch gedaan? (hoewel het verhaal mij ook niet erg duidelijk is)
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:56:
...we hebben alle stappen die ze asl tip aanreiken ook gedaan...
karlijn 8)7

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 20:33 ]

Pagina: 1