Ik heb op m'n laptop met Windows XP Service Pack 2 het volgende uitgehaald op mijn NTFS partitie:
Aangezien de Recycle Bin uitgeschakeld staat voor alle stations, was de map daar niet terug te vinden aangezien die meteen gewist wordt.
Op zich niet zo erg: recovery software moet het toch terugvinden, niet? Wel, niet dus
Geen enkele van de recovery programma's die ik op een andere partitie installeerde vlak nadat dit gebeurd was, vond de map of het bestandje terug. Heb inmiddels zoveel programmatjes uitgeprobeerd dat ik niet alle namen meer weet maar dit waren er enkele: FileScavenger, Free Undelete, NTFS Recovery,...
Heb het scenario op een andere laptop eens overgedaan en ook daar vind geen enkele programma het gewiste bestand.
Wat maakt wissen van de desktop zo verschillend van andere wisbewerkingen? Iemand hier een oplossing/prog voor?
- Nieuwe map gemaakt op de desktop
- Excel bestand dat op de desktop stond (bestand, geen shortcut) naar die map gesleept
- Map gewist
Aangezien de Recycle Bin uitgeschakeld staat voor alle stations, was de map daar niet terug te vinden aangezien die meteen gewist wordt.
Op zich niet zo erg: recovery software moet het toch terugvinden, niet? Wel, niet dus
Heb het scenario op een andere laptop eens overgedaan en ook daar vind geen enkele programma het gewiste bestand.
Wat maakt wissen van de desktop zo verschillend van andere wisbewerkingen? Iemand hier een oplossing/prog voor?