Toon posts:

Daan kijkt het EK in HD.

Pagina: 1
Acties:
  • 790 views

Verwijderd

Topicstarter
Gruwelijk irritante reclame. Vooral vanwege het feit dat 'ie na anderhalve seconde loopt. Ik begrijp dat julie niet zomaar iedere vervelende reclame kunnen verwijderen, maar beschouw dit als feedback, en zie wat je ermee doet.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 09:33
Ik zat al te wachten tot iemand hier een topic over ging openen. Ik irriteerde me tijdens het lezen van nieuwsberichten ook mateloos aan deze reclame. Idd vooral doordat ie zo snel "loopt" (engels),

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Topicstarter
Hoe lang loopt die reclame nog? Ik ben het nu echt zat. Kunnen jullie een datum geven waarop ik de FP weer kan bezoeken?

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:30
Er is al een topic over: Ontzettend storende ads.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
En anders bekijk je het nieuws via http://tweakers.net/nieuws, heb je alles onder elkaar en maar een keer reklame (bovenaan)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:02

Cyphax

Moderator LNX
Maar als ik dat topic nog eens doorlees wordt er eigenlijk niet meer op ingegaan door iemand die er wat zinnigs over kan zeggen. Het gaat op gegeven moment over hoe advertenties niet van de servers van t.net komen en zodoende de layout verspringt. Jammer dat niemand even zegt "ja die blijft nog staan even" ofzo, nu wordt het gewoon genegeerd.
Dit is trouwens ook de hoofdreden dat ik flash standaard blokkeer, het komt nog weleens voor dat ze automatisch nog geluid gaan maken ook (deze dan weer niet), en daar zit helemaal niemand op te wachten.

[ Voor 16% gewijzigd door Cyphax op 11-06-2008 13:06 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Zo te zien was die van mij drie uur eerder. :P

En inderdaad, jammer dat het voornamelijk bij geklaag blijft en niemand van de redactie even kan melden hoe lang deze reclame nog loopt.

Uit principe blokkeer ik nooit ads, maar in dit geval hou ik gewoon op de FP te bezoeken, wat eigenlijk hetzelfde effect heeft.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 13:44 ]

• Jaap-Jan
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:40:
[...]

Zo te zien was die van mij drie uur eerder. :P
Daar had ik niet eens op gelet. :)

Maar dat andere topic heeft ook al wat meer reacties, dus daarom lijkt het me beter om daar verder te discussiëren. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap-Jan op 11-06-2008 13:43 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

ik zie helemaal geen reclame :s
komt dat door ie6 misschien?

Ik wil die daan wel zien eigenlijk

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dan zit je zeker op je werk/school achter internet en worden de reclameboeren daar geblokt om bandbreedte te sparen. Of iemand heeft eens een hostfile aangepast...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Ik zie onze vriend Daan ook niet in Opera. Niets geblocked, ook geen proxy oid ertussen.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:02

Cyphax

Moderator LNX
Intussen staat in Ontzettend storende ads. een reactie van Daniël met een reactie op deze banner. :)
Hij blijft nog 2 weekjes staan dus.

Saved by the buoyancy of citrus

• Jaap-Jan
Ondertussen heeft er iemand van t.net gereageerd in dat andere topic. De ad blijft staan, dus.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten