Toon posts:

Tiptel USB 118

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Allereerst, waarom is er geen VOIP forum? De rage van de internet telefoons is toch wel hoger dan ooit naar mijn inziens en zie op tweakers (misschien kijk ik wel scheel hoor) geen specifiek forum daarover..

Maar mijn vraag is dat ik een Tiptel 118 USB Phone heb liggen en deze wil ik graag communiceren met een applicatie die d.m.v. SIP met mijn ASTERISK server kan communiceren. Op die doos staat dat er met Skype gebruik van gemaakt kan worden maar wanneer ik de toetsen indruk gebeurd er niets (geluid komt er wel uit en ik kan nog praten ook!).

Weet iemand een goede VOIP applicatie waarmee ik gebruik kan maken met de knopjes? Software is bij dat apparaat niet bijgeleverd dus ik zit hier ook een beetje met de handen in het haar.

Alvast bedankt!

PS: Met knopjes bedoel ik overigens de standaard 0-9 toetsen.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 12:23

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:45:
Hallo,

Allereerst, waarom is er geen VOIP forum?
VoIP-vragen staan in Internetproviders en Hosting. Dat lijkt me ook duidelijk uit de resultaten van: [search=voip].

Je zou eens in het Asterisk-topic kunnen vragen of iemand ervaring heeft met je toestel:
Het grote Asterisk topic - Deel I

[ Voor 52% gewijzigd door Bergen op 05-06-2008 10:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft helemaal niets met Asterisk te maken.... De PC (client-side) moet een applicatie hebben die met het toestel reageerd.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

ACC --> IH

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
juist.. Niemand?