Hybrid TV Stick (van de Aldi)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86116

Topicstarter
Ik heb bij de Aldi vorige week een Zolid Hybrid TV stick gekocht.
Die zorgt ervoor dat ik ned 1 2 en 3 en de reginale zenders op mijn PC kan ontvangen.
Het is een USB-stick die met de meegeleverde software uitstekend werkt.

Het nadeel is dat deze software op de pc moet zijn geinstalleerd in de OS die op die PC staat.
Wat ik wil is dat ik de stick ook kan gebruiken zonder dat ik de software op de PC moet installeren, maar bijvoorbeel op een ander usb stick, die ik dan zo kan wisselen als ik dit op een andere willekeurige pc wil gebruiken.

Is er iemand die hiervoor een oplossing heeft.

Dit is het sticky http://www.unisupport.net/lang/nl/hybrid_usb_tuner.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-06 21:08
Anoniem: 86116 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:37:
Ik heb bij de Aldi vorige week een Zolid Hybrid TV stick gekocht.
Die zorgt ervoor dat ik ned 1 2 en 3 en de reginale zenders op mijn PC kan ontvangen.
Het is een USB-stick die met de meegeleverde software uitstekend werkt.

Het nadeel is dat deze software op de pc moet zijn geinstalleerd in de OS die op die PC staat.
Wat ik wil is dat ik de stick ook kan gebruiken zonder dat ik de software op de PC moet installeren, maar bijvoorbeel op een ander usb stick, die ik dan zo kan wisselen als ik dit op een andere willekeurige pc wil gebruiken.

Is er iemand die hiervoor een oplossing heeft.

Dit is het sticky http://www.unisupport.net/lang/nl/hybrid_usb_tuner.htm
Ja kijk naar b.v U3 van Scandisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86116

Topicstarter
Silver7 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:46:
[...]

Ja kijk naar b.v U3 van Scandisk
Heb het idee dat dit een gewone USB stick is. Het bestaan van USB sticks is mij bekend. Het gaat me erom dat ik de software op een eigen usb stick kan zetten en die gewoon overal dus kan gaan gebruiken zonder installatie van de software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-06 23:31
Dat gaat niet, aangezien je een driver moet installeren om de software verbinding te kunnen laten maken met de tv-ontvanger.

(De reden waarom het wel kan met een u3 geheugenstick is omdat zo'n geheugenstick een algemene driver gebruikt die altijd aanwezig is. Die hoef je dus niet te installeren)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
@ Topic Starter

Geheel Offtopic , Maar bent u toevallig H van T uit A ?

[ Voor 14% gewijzigd door KunDun op 05-06-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RASmit
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik zit nu met een werkende TV-kaart en de afstandsbediening die ook werkt, alleen werken ze niet samen. Iemand een idee waar wat mis gaat?
  • Ik heb de driver en TotalMedia al opnieuw geinstalleerd.
  • Ik kan van zowel de afstandsbediening als de USB-stick geen driver-updates vinden.
  • In de directory van TotalMedia staat een map 'PlugRemote' maar deze is leeg, ligt het hier aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218353

IK heb ook zo'n ding,kan in nederland wel regionaal ontvangen,ned 1,2,3 volle sterkte en geluid maar geen beeld.
In duitsland geen problemen.
Wie het weet mag het zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
laatst over gelezen :

-portableapps
-us
-ceedo
Pagina: 1