Ik ben voor m'n werk op zoek naar een mobiele telefoon of smartphone die RFID kan lezen en een GPS heeft zodat er een navigatie systeem op kan (we willen iets gaan doen waarbij we dat beide nodig hebben). Ik ben zelf natuurlijk eerst op zoek gegaan en ben telefoons tegen gekomen die RFID kunnen lezen, zoals de Nokia 3220 en de Nokia 6131 (deze heeft NFC, maar volgens mij kan je daarmee ook RFID uitlezen?). Verder zijn er natuurlijk ook al genoeg telefoons met GPS, maar ik kan er geen vinden die het allebei hebben.
Tijdens het zoeken ben ik ook nog dit SD kaartje tegen gekomen, daarvan heb ik op hun forums een Compatibility Matrix gevonden, maar in dat lijstje zie ik geen telefoon die ook GPS heeft.
Dus weet er iemand toevallig een telefoon die dit beide heeft, of een andere oplossing, zoals dat SD kaartje?
Tijdens het zoeken ben ik ook nog dit SD kaartje tegen gekomen, daarvan heb ik op hun forums een Compatibility Matrix gevonden, maar in dat lijstje zie ik geen telefoon die ook GPS heeft.
Dus weet er iemand toevallig een telefoon die dit beide heeft, of een andere oplossing, zoals dat SD kaartje?