Toon posts:

PnkbstrB failure --> services herstarten --> weg uit lijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al wat onderzoek gedaan, en heb ook al wat methoden gevonden die redelijk werken.
1 ik update mijn punkbuster regelmatig voor het spelen

Ik speel alleen bf2142 en wordt er dan eens uitgemikt wegens punkbusterB issues, nu weet ik dat het probleem dan is dat punkbusterB dan NIET draait....Nu weet ik ook dat je dit kunt oplossen door naar configuratiescherm/systeembeheer/services te gaan en punkbusterB weer te starten of opnieuw te starten, want hij staat daar dan in de lijst. Dit doe ik dan ook.
Maar erg vervelend wordt het als je er dan weer wegens punkbusterB wordt uitgemikt en je weer naar services gaat en heel PnkbstrB uit de lijst is verdwenen en je deze dus ook niet kunt (her)starten.

Heeft iemand hier een oplossing voor? (behalve pc opnieuw opstarten, want dat is slechts symptoom bestrijding en geen oplossing + het feit dat het daarna weer snel kan gebeuren)

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Deze vraag hoort bij "Spielerij - Problemen en Vragen" en zal denk ik spoedig op slot gaan.
Om nog even snel antwoord te geven op je probleem: Heb je punkbuster al eens opnieuw geïnstalleerd? Wat beteft de service, je kan services ook automatisch laten starten zodat ze aan blijven.

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als een service echt verdwijnt uit de lijst, dan heb je een integraal probleem met je Windows-install en/of de software die verdwijnt. Dat heeft weinig te maken met PunkBuster.

Heb je het probleem ook al kunnen reproduceren op een schone Windows-installatie (plus drivers, PunkBuster en Battlefield)?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof