Toon posts:

Compaq iPAQ H3600 Pocket PC ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al ervaring met de Compaq iPAQ H3600 pocket pc? Ik heb zelf een Palm Vx en ben er niet ontevreden over, maar als je dan die specificaties van de Compaq iPAQ H3600 ziet dan... :9~

Verwijderd

Topicstarter
niemand? toch schop heb ik hem één keer weer naar boven. :)

*schop*

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:09

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vertel me over de Palm, wil er misschien ook wel 1 kopen! >:)

Kijk anders hier ff. :)

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
Palm bevalt in principe wel, vooral het offline lezen van website's met AvantGo is erg handig en leuk :) En lekker klein, dus je kunt hem makkelijk altijd meenemen. Super handig ook als je een telefoonnummer/adress moet weten ofzo, dan kijk je gewoon snel even in je Adress Book :) Ook handig als Agenda.

Verwijderd

Mijn vader heeft er een. Cool ding. Alleen is 'ie nu terug naar Compaq omdat het scherm flitste :( (het scherm was een fractie van een seconde in spiegelbeeld, daarna normaal, spiegelbeeld, normaal enz. enz.) Er zat waarschijnlijk wat los. Maar voor de rest aan te raden denk ik zo, hij is overal als beste getest. Als je meer moet weten, zeg maar dan vraag ik het wel aan m'n pa.

• Lucky_me
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09-2024
Jah, wat moet ik daarvan zeggen. Kijk het is Compaq. Niet dat dat slechte dingen zijn hoor! Nee supergoed en stabiel Qua pcs dan. Maar uitbreidbaar of vervanging of prijs? ALLEMAAL K*T

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmmz, de Palm IIIc lijkt me wel wat, weet iemand een goedkope zaak? :?

Whatever.

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 22:42 schreef Lucky_me het volgende:

Maar uitbreidbaar of vervanging of prijs?
ALLEMAAL K*T
Ja, je kan wel wat upgraden (tot een 1GB harde schijfje zelfs) maar alles is wel zwaar duur. Mijn pa heeft alles bij de V&D gekocht voor 1500 piek. Alleen uitbreiding moet je uit de VS bestellen voor zover ik weet. Zeker als je veel extra geheugen erin zet en je wilt veel data up- of downloaden naar dat ding, kan je beter een USB connector bestellen (duur!!) uit de VS, want die snelheid van dat standaard COMpoort geval is echt laaaangzaaam (32 mb backuppen kost 5 min.).

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

^up.

Whatever.

• mvds
  • Laatst online: 16-08 18:39

mvds

Totally awesome!

Tja... Palm OS vs Windows

mp3, mpeg, avi kan allemaal.. Maar waarom zou je dat willen op je zakagenda? Dan heb je 32MB binnen een uur vol.

Ik heb een Palm V gehad en die crashtte 1 keer in de tijd dat ik hem had (2 jaar). Een vriend van me heeft die iPaq en die moet hem 10 keer per dag rebooten.

1 maand (Palm V, makkelijk) te gebruiken tegen 1 week (iPaq, bij weinig gebruik)

Ondersteuning van de iPaq is wel beter. Tja MS -> MS gaat makkelijker dan 3Com -> MS.

Palm is lichter, handzamer, efficienter en nuttig. iPaq koop je alleen om te showen tegenover je vrienden. Geef mij maar een Palm hoor.

Als je een speeltje wilt hebben, ga dan voor de iPaq. Heb je een organizer nodig, neem dan de Palm.

Verwijderd

Op woensdag 21 februari 2001 15:48 schreef obsidian het volgende:

Als je een speeltje wilt hebben, ga dan voor de iPaq. Heb je een organizer nodig, neem dan de Palm.
Speeltje is het zeker die iPaq, maar hij is ook erg goed als organizer te gebruiken. Je kan ook nieuwe programma's eropzetten die veel beter werken als de standaard agenda's. M'n pa werkt bij de DSM afdeling verkoop enzo en heeft daarvoor dat ding aangeschaft, en het werkt super goed.

• mvds
  • Laatst online: 16-08 18:39

mvds

Totally awesome!

Oh hij werkt zeker... maar ik vind heel veel van de opties van dat ding zwaar overbodig.

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 16:49
Ik heb er een, ben bang dat ik je alleen geen onpartijdig antwoord kan geven omdat ik zelf bij Compaq werk... :D

Echter, voor een onpartijdige meningen moet je hier ff kijken

http://tweakers.net/reviews/187

en ja, ik heb die iPAQ geleverd.

Verwijderd

ik heb een tijdje geleden al een paar demo modellen in mn handen gehad, en ik vind ze zelf best wel super!

ik heb zelf een aero 2160 gehad, maar die nieuwe ipaqjes werken stukken sneller (71mhz vs 206mhz ja duh ;) )

ipaqjes hebben zekers een subliem design, en ook een funky color schermpie... tja..
alleen jammer dat ze aardig aan de prijs zijn.

mzzlz
;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 21 februari 2001 15:48 schreef obsidian het volgende:
Tja... Palm OS vs Windows

mp3, mpeg, avi kan allemaal.. Maar waarom zou je dat willen op je zakagenda? Dan heb je 32MB binnen een uur vol.

Ik heb een Palm V gehad en die crashtte 1 keer in de tijd dat ik hem had (2 jaar). Een vriend van me heeft die iPaq en die moet hem 10 keer per dag rebooten.

1 maand (Palm V, makkelijk) te gebruiken tegen 1 week (iPaq, bij weinig gebruik)

Ondersteuning van de iPaq is wel beter. Tja MS -> MS gaat makkelijker dan 3Com -> MS.

Palm is lichter, handzamer, efficienter en nuttig. iPaq koop je alleen om te showen tegenover je vrienden. Geef mij maar een Palm hoor.

er schijnt er binnenkort er ook een uit te gaan komen met 64MB geheugen :9~ Maarja, daar betaal je dan ook weer naar :(

Verwijderd

Veel mensen op mijn werk hebben een Palm, een agenda meer hebben ze niet nodig.
Maar ze kijken altijd jaloers naar mijn iPAQ met kleuren schermpje.

Het is maar wat je wil en wat je er voor over hebt.
Pagina: 1