"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Waarom zou een provider dat aanbieden? Die wil niets te maken hebben met klanten die klagen dat nummers zomaar worden geblokkeerd, dat lijkt me eerder iets voor de telefoons zelf. Als ontvanger heb je zelf de keuze die berichten/oproepen al dan niet te accepteren, maar je mag er wel vanuit gaan dat iemand een reden heeft om zijn caller ID te blokkeren, zij het deels kwaadschiks.
ik zou bijvoorbeeld echt niet mijn caller ID gaan aanzetten omdat je anders mijn telefoontje weigert. Your loss
ik zou bijvoorbeeld echt niet mijn caller ID gaan aanzetten omdat je anders mijn telefoontje weigert. Your loss
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Werkelijk zo irritant,
Ik werk op een meldkamer, en we bellen mensen ivm hun EIGEN alarmsysteem
krijg je zo'n tape
"deze persoon neemt geen gesprekken aan van bellers zonder nummer weergave"
krijg je hem uiteindelijk aan de telefoon ( omdat WIJ niet reageren.. waarom zet je dan niet even je nummer aan als je mij wilt bellen.. DUHH..
alsof wij het aan gaan zetten voor 10 klanten ( van de 60.000 )
Ik werk op een meldkamer, en we bellen mensen ivm hun EIGEN alarmsysteem
krijg je zo'n tape
"deze persoon neemt geen gesprekken aan van bellers zonder nummer weergave"
krijg je hem uiteindelijk aan de telefoon ( omdat WIJ niet reageren.. waarom zet je dan niet even je nummer aan als je mij wilt bellen.. DUHH..
alsof wij het aan gaan zetten voor 10 klanten ( van de 60.000 )
Verwijderd
Ik snap niet waarom jullie nummerweergave uit hebben staan FreshMaker.
Als jullie bellen ivm alarmsysteem dan zal het wel belangrijk zijn. Mocht ik ergens mee bezig zijn en een onbekend nummer zien dan zal ik automatisch niet opnemen, maar als ik zie dat het van de meldkamer van mijn alarmsysteem afkomt dan zal ik zelfs in een bespreking de telefoon opnemen
Als jullie bellen ivm alarmsysteem dan zal het wel belangrijk zijn. Mocht ik ergens mee bezig zijn en een onbekend nummer zien dan zal ik automatisch niet opnemen, maar als ik zie dat het van de meldkamer van mijn alarmsysteem afkomt dan zal ik zelfs in een bespreking de telefoon opnemen
Omdat dit geen nummer is waarop teruggebeld mag worden? Er kunnen genoeg redenen voor zijn, het is een keuze aan de beller, daar heeft de ontvanger niets mee te maken.Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:34:
Ik snap niet waarom jullie nummerweergave uit hebben staan FreshMaker.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja ok maar tegenover één echte situatie staan tien normale particulieren die om no apparent reason hun ID uitzetten. Zo irritant..."je hebt een oproep gemist"...van..."onbekend nummer" grrgambieter schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:39:
[...]
Omdat dit geen nummer is waarop teruggebeld mag worden? Er kunnen genoeg redenen voor zijn, het is een keuze aan de beller, daar heeft de ontvanger niets mee te maken.
leoaq.fm // Jeune Loop
1. Je kan toch gewoon je voicemail uitzetten? Volgens mij kan dat bij iedere provider.ari3 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 00:26:
Zijn er in Nederland aanbieders waarbij je
1. Voicemail kunt afzetten zodat de telefoon wel overgaat maar nooit naar voicemail redirect.
2. Bellers die hun caller ID uitzetten automatisch een voice boodschap krijgen (in Nederlands en Engels) waarin ze verzocht worden hun nummeridentificatie aan te zetten en het opnieuw te proberen?
Nummer 1 is nog wel te vinden, maar op punt 2 kan ik eigenlijk niets vinden. Lijkt me toch dat veel mensen dergelijke functionaliteit willen?
2. Als je een beetje een recente telefoon hebt, dan kan je er een programma opzetten waarmee je mensen die zonder nummer bellen blokkeert.
Ik persoonlijk vind het echt flauwekul om mensen die zonder nummer bellen te blokkeren. Ooit had ik iemand ivm een medisch ongelukje dringend nodig (voor vervoer) en belde ik met een andere telefoon dan anders, toen kreeg ik hem niet te pakken omdat ik zonder nummer belde. Hij dacht dat ik een-of-andere marketeer was ofzo.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Het uitzetten van CallerID is een issue waar over blijft worden gediscussieert,
mensen slaan het nummer van de meldkamer op in het telefoonregister
evt - overvaller ( indien aanwezig ) ziet natuurlijk de telefoon overgaan : Meldkamer belt.....
wat zou de reactie zijn dan ??
veiligheid of gemak, kies er maar een uit dan ...
mensen slaan het nummer van de meldkamer op in het telefoonregister
evt - overvaller ( indien aanwezig ) ziet natuurlijk de telefoon overgaan : Meldkamer belt.....
wat zou de reactie zijn dan ??
veiligheid of gemak, kies er maar een uit dan ...
Mensen die wellicht niet willen dat hun nummer overal rondgestrooid wordt? Net zoals niet iedereen in het telefoonboek wilt staanleokennis schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:35:
Ja ok maar tegenover één echte situatie staan tien normale particulieren die om no apparent reason hun ID uitzetten.
Ik zie niet in waarom dat irritant is? Als het belangrijk is bellen ze nog wel een keerZo irritant..."je hebt een oproep gemist"...van..."onbekend nummer" grr
Ik heb in Belgie via telenet mobiele telefoon en daar kan ik nummerweergave niet eens aanzetten
.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Ik werk in het buitenland en heb een NL t-mobile telefoon, ik zou ook erg graag onbekende nummers blokkeren aangezien ik vaak van die telemarketers krijg en dan kan ik betalen voor hun domme gesprek.
Pagina: 1