Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn Alphacrypt proberen te starten. CAModule wordt herkent door TV. Smartcard wordt gelezen. Maar er lijkt geen signaal door te komen.

Smartcard werkt wel in de oude samsung ontvanger. TV ontvangt wel analoog TV en daarin zou signaal gewoon moeten zitten. Ik heb de instellingen van Multikabel gebruikt (regio Haarlemmermeer freq 514 Mhz , Net ID 8888, symboolsnelheid 6875) QAM kan ik nergens invullen volgens mij.

Wie heeft een idee wat ik verkeerd doe of is de Alphacrypt defect?

Dank!

Bas

Verwijderd

Ik heb nooit deze instellingen ingevoerd. Een snelle netwerkscan was bij mijn 40W4000 genoeg om binnen enkele minuten alle zenders te vinden...

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Eerlijk gezegd is mij niet duidelijk wat je nu precies gedaan hebt en wat je tot dusver bereikt hebt. Heb je de TV al laten zoeken naar digitale TV kanalen en zoja heb je een kanalenlijst als je de TV in digitale modus gebruikt?

• ArChie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:31:
Ik heb nooit deze instellingen ingevoerd. Een snelle netwerkscan was bij mijn 40W4000 genoeg om binnen enkele minuten alle zenders te vinden...
Of dat werkt zonder instellingen in te voeren hangt volledig af van het feit of de zogenaamde actual Network Information Table (NIT) in het signaal overeenkomt met het frequentieplan dat voor jouw regio van toepassing is. In Multikabel gebied is dat niet het geval, dus is het belangrijk om bij de Quick Scan ook de juiste instellingen in te voeren omdat de kans anders groot is dat de TV niet alle kanalen weet te vinden. Sony staat nu eenmaal niet bekend om het goed scannen van de volledige frequentie band.

Verwijderd

ArChie schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:36:

Of dat werkt zonder instellingen in te voeren hangt volledig af van het feit of de zogenaamde actual Network Information Table (NIT) in het signaal overeenkomt met het frequentieplan dat voor jouw regio van toepassing is.
Volgens mij kan je dat helemaal niet invullen bij de W4000 (en als dat wel kan hoor ik graag hoe).

• ArChie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:35:
Volgens mij kan je dat helemaal niet invullen bij de W4000 (en als dat wel kan hoor ik graag hoe).
Bij Quick Scan kan je de volgende instellingen opgeven:
Netwerk ID
Netwerk frequentie
Symboolsnelheid

Het is aan te bevelen om die informatie ook in te voeren omdat anders de kans aanwezig is dat de Sony TV niet alle kanalen vindt.

Verwijderd

ArChie schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:29:

Bij Quick Scan kan je de volgende instellingen opgeven:
Gevonden, dank. Had automatisch gekozen voor uitgebreid zoeken omdat ik dacht dat de t.v. dan meer zou vinden... niet dus.
Het is aan te bevelen om die informatie ook in te voeren omdat anders de kans aanwezig is dat de Sony TV niet alle kanalen vindt.
Precies. Met de instelling ging het wel perfect.
Pagina: 1