Ik heb nu een p1 120 met 32 meg, als ik nou een p2 350 scoor met mobo en mem, kan ik die er dan inbouwen? Ik dacht zelf van wel, als het maar geen ATX is, maar ik ben dr niet helemaal zeker van
Verwijderd
met een beetje hak en breek werk en een atx voeding moet dat ook dat wel lukken met een atx bord (wel ff een variant zoeken voor je soft power on)is wel cool met zo'n oude ibm kast en een dikke TB er in
hehehe, mja ik kijk wel ff, ik kan nu een mobo+amd k6 450Mhz en koeling kopen voor 250 piek, doen weOp maandag 19 februari 2001 17:51 schreef vrchtvls het volgende:
met een beetje hak en breek werk en een atx voeding moet dat ook dat wel lukken met een atx bord (wel ff een variant zoeken voor je soft power on)is wel cool met zo'n oude ibm kast en een dikke TB er in
wompiedopiedom!
Matsonic Moederbord sound onboard + AMD k6-2 450mhz
heb ik gekocht, daar heb ik zeker ATX voor nodig of niet? Jongen die het me verkoopt denkt van niet, maar weet iemand dat? anders bouw ik 'm in de kast van mn p1, zo niet moet ik even een cheapass ATX kastje scoren
Matsonic Moederbord sound onboard + AMD k6-2 450mhz
heb ik gekocht, daar heb ik zeker ATX voor nodig of niet? Jongen die het me verkoopt denkt van niet, maar weet iemand dat? anders bouw ik 'm in de kast van mn p1, zo niet moet ik even een cheapass ATX kastje scoren
Meeste K6-2 mobo's gaan in een AT kastje. Kijk ff naar de voedingsstekker van het mobo. Als die een stuk of 12-14 pinnen op een rij heeft is het AT, als het een dubbele rij is van een stuk of 10 (??) pinnen per rij is het ATX.
Verwijderd
Als het ATX is moet je wel bijbehorende powersupply kopen, anders passen de stekkers niet.
Grootste probleem is dat de schroefgaten niet passen, die moet je zelf boren. Misschien moet je aan de achterkant van de kast ook nog een beetje bijzagen etc. maar op zich moet het best te doen zijn...
Van de andere kant heb je voor Fl. 150,- een goede miditower met 300W ATX voeding dus als dat makkelijker is...
Grootste probleem is dat de schroefgaten niet passen, die moet je zelf boren. Misschien moet je aan de achterkant van de kast ook nog een beetje bijzagen etc. maar op zich moet het best te doen zijn...
Van de andere kant heb je voor Fl. 150,- een goede miditower met 300W ATX voeding dus als dat makkelijker is...
Dat is waar, ik kijk evne of het past, anders scoor ik een midi towertje 
thanks
thanks
Pagina: 1