Toon posts:

Twee schermen op ubuntu 8.04

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb zojuist de nieuwe ubuntu 8.04 geinstalleerd, maar kan nergens vinden hoe ik mijn 2e scherm kan activeren.
Ik zit namelijk @ een laptop, en als ik thuis ben gebruik ik mijn grotere scherm liever.

Anyway, ubuntu herkend mijn scherm niet lijkt het, maar kan iemand me misschien toevoegen op msn ofzow en me helpen?

Thx alvast

Robin

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Als je hulp per chat zoekt ben je misschien beter af in #ubuntu op freenode

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Dit heeft toch niks met Ubuntu te maken? En ook niet met 2 schermen? Want vrijwel alle laptops kunnen maar 1 videokanaal tegelijk aan, oftewel: Fn-F5 o.i.d. en je resolutie verhogen?

Verwijderd

Topicstarter
het heeft wel degelijk wat met ubuntu te maken:')
Als je goed gelezen had begreep je dat ik mijn laptopscherm nu dus niet wilde gebruiken, en de samsung als hoofdscherm wou.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 23:23

deadinspace

The what goes where now?

Hoi robinv3001 :)
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:03:
Ik heb zojuist de nieuwe ubuntu 8.04 geinstalleerd, maar kan nergens vinden hoe ik mijn 2e scherm kan activeren.
Ik zit namelijk @ een laptop, en als ik thuis ben gebruik ik mijn grotere scherm liever.
Het is hier op GoT de bedoeling dat niet alles voorgekauwd wordt, maar dat je eerst zelf probeert en zoekt naar oplossingen. En ik krijg om eerlijk te zijn niet de indruk dat je al veel zelf gezocht hebt.

Mocht je dat wel gedaan hebben, wat heb je dan gevonden, en waarom hielp dat niet? Ook geef je erg weinig informatie in je topicstart. De specificaties van je laptop (en zeker de videokaart!) en welke videodriver er gebruikt worden zijn bijvoorbeeld gegevens zonder welke wij alleen maar kunnen raden.
kan iemand me misschien toevoegen op msn ofzow en me helpen?
En dat is op GoT al helemaal niet de bedoeling. We zijn hier om samen te discussieren en we willen graag ook allemaal kunnen meeprofiteren van een eventuele oplossing. We zijn geen uitzendbureau voor persoonlijke helpdesks.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Op IRC bedoelt hij ^^

Realtime *nix support vind je traditioneel op IRC, niet op MSN ;). Heb je al gecheckt/gegoogled hoe je je video out activeert?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

deadinspace schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:25:
Hoi robinv3001 :)

[...]

Het is hier op GoT de bedoeling dat niet alles voorgekauwd wordt, maar dat je eerst zelf probeert en zoekt naar oplossingen. En ik krijg om eerlijk te zijn niet de indruk dat je al veel zelf gezocht hebt.

Mocht je dat wel gedaan hebben, wat heb je dan gevonden, en waarom hielp dat niet? Ook geef je erg weinig informatie in je topicstart. De specificaties van je laptop (en zeker de videokaart!) en welke videodriver er gebruikt worden zijn bijvoorbeeld gegevens zonder welke wij alleen maar kunnen raden.

[...]

En dat is op GoT al helemaal niet de bedoeling. We zijn hier om samen te discussieren en we willen graag ook allemaal kunnen meeprofiteren van een eventuele oplossing. We zijn geen uitzendbureau voor persoonlijke helpdesks.
Wat hij zegt !!

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.