Toon posts:

Beeld videokaart via DVI

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn beeldscherm momenteel op VGA aangesloten, omdat ik het niet op DVI krijg!
Als ik mijn VGA kabel eruit haal en ik heb alleen de DVI kabel erin krijg ik geen beeld.
Andersom wel ... ook bij de instellingen van ATI Catalyst center kan ik nergens een optie vinden om te switchen.
Iemand een idee? videokaart type is ATI HD2400!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:39
Moet je op je monitor niet aangeven dat je DVI gebruikt? Het kan zijn dat dit niet automatisch gebeurt.

omniscale.nl

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, dat doe ik ook, maar hij vind op digitaal niks (met DVI kabel erin) en wel op analoog wanneer ik VGA kabel erin heb. Daarnaast heb ik alle drivers nog geupdate en ati catalyst center, maar dat heeft niet geholpen.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-05 15:07

PromoX

Flying solo

De kabel met hetzelfde scherm (of een andere) op een andere pc geprobeerd of met een andere kabel getest? De kans is wel erg klein dat je hier iemand met een glazen bol tegenkomt, dus probeer zelf bepaalde zaken uit te sluiten :).

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
Ja het zijn allemaal nieuwe kabels, het werkte in het begin ook wel een paar dagen, maar toen was het zomaar van de een op de andere dag dat ie overschakelde naar vga, daarna kreeg ik hem niet meer op dvi!

Toevallig had ik dit in het begin ook gehad, toen kon ik het nog mbv instelling in catalyst center veranderen, maar die instellingen zijn dr nu niet meer en daardoor kan ik nu niet meer switchen :S

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-05 15:07

PromoX

Flying solo

Drivers (na verwijderen) opnieuw installeren? Oudere drivers proberen? Booten met een opstartcd en kijken of het dan wel werkt?

And I'm the only one and I walk alone.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PromoX heeft helaas gelijk. We hebben geen glazen bol. We zijn dus afhankelijk van de info die jij geeft, en helaas geef je zo goed als niets. Hier kunnen we weinig mee. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.