Platte TV's Roundup alweer niet op de FP/Reviews

Pagina: 1
Acties:

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Zelfde probleem als in Platte TV's roundup niet in "Reviews, .plans & redactieblogs
Oftewel de Platte TV's Roundup staat alweer niet op de FP of bij Reviews

Link naar artikel:
reviews: Platte televisies roundup - Sony 40X3500

*mompelt iets over ezeltjes en steentjes*

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Inmiddels staat 'ie er al wel tussen. Misschien iets met caching te maken?

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Zou kunnen dat het bij jullie nog niet in de cache stond bedoel je neem ik aan?
Ik heb zelf nog even gekeken met de IE plugin van FF.. daar verscheen hij ook niet, zal wel een klein HW foutje zijn O-) .

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-02 09:35
ook nog iets over de laatste TV ( de sony 40X3500) bij de 4e pagina is er geloof ik wat fout gegaan, er staan namelijk vanaf Film resolution loss test, alles in het groot. foutje met de tags? (of ligt het gewoon aan opera, wat ik betwijfel :+)

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
@ Amplified123: Hier ook. :+ (IE7) Alles wordt groot, rood, en 90% van de tekst is verdwenen. :P

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, 'k heb even in de source gekeken, maar ik zie niks geks. Ik heb even een [enter] gezet voor de [bullet], misschien dat daar de fout zat? De h2-tags worden iig netjes afgesloten, dus daar ligt het niet aan :) Ik heb hem zelf nog nagelezen/gekeken en daarbij heb ik dit niet gezien. Heeft iemand een screenshot?

Misschien dat een collega het al gefixed heeft :)
SChief schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:27:
@ Amplified123: Hier ook. :+ (IE7) Alles wordt groot, rood, en 90% van de tekst is verdwenen. :P
Rood??? :o

[ Voor 22% gewijzigd door Grrrrrene op 04-06-2008 21:55 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ja rood. :P Zelfde kleur als je met je cursor op een link gaat staan. Anyway, hij doet het weer. De test was echt leuk om te lezen en vooral handig en leerzaam. Goed werk. :)
Pagina: 1