Gezien mijn andere topic dicht gegooid is omdat ik geen kans heb gekregen om dingen te testen,zogenoemd eigen inzet (sommige mensen werken enzo) doe ik het maar ff overnieuw
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en heb een probleem.
Als 1e wil ik even vertellen dat ik geen complete noob ben met computers, ik ben hobby matig er zeer regelmatig mee bezig (o.a. voor bekenden pc's opnieuw installeren/bouwen enz.)
Om ff bij het probleem te komen...
Gezien het onweer gister had ik mijn pc uitgezet(op de uitknop geduwd, niet de juiste manier).
Nu start ik vanmorgen de pc op en in 1e instantie nix te merken totdat ie in vista kwam (niet het opstartscherm maar het normale), nu zie ik allemaal vierkante blokjes in mijn scherm bestaande uit groene of rode lijnen (afhankelijk welke kleur op de 8ergrond zit.
andere pc aan scherm gehangen en gewoon normaal beeld.
pc opgestart in andere vista install en xp weer hetzelfde probleem
Drivers videokaart en monitor opnieuw geinstalled helpt ook niet.
Heeft iemand enig id wat dit kan zijn en wat er aan te doen is?
PC:
Vista Ultimate x64
Gigabyte GA-P35-DS3 Mobo
Intel Q6600 processor
Club 3d 8600GT Grafische kaart
4GB kingston hyperx ram
1.19TB over 4 HD's
en de rest is nie zo boeiend denk.
Alvast bedankt!
Mvg John
Net ff drivers helemaal verwijdert en zonder drivers heb ik normaal beeld op het formaat na.
Drivers opnieuw geinstalleerd probleem ook weer trug.
Inmiddels geprobeerd met steeds 1 geheugen module, dus steeds opnieuw met een andere module (las ergens dat geheugen ook zulke problemen kan geven) helpt ook niet
heb de boel onderclockt helpt ook niet
videokaart in andere pc gedaan (xp) draait normaal en niets aan de hand.
heb helaas geen beschikking over een andere kaart om te testen en helaas ook momenteel geen budget om er 1 te halen.
heeft iemand nog ideeen wat ik nog kan proberen ofzo, of wat er eventueel kapot zou kunnen zijn?
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en heb een probleem.
Als 1e wil ik even vertellen dat ik geen complete noob ben met computers, ik ben hobby matig er zeer regelmatig mee bezig (o.a. voor bekenden pc's opnieuw installeren/bouwen enz.)
Om ff bij het probleem te komen...
Gezien het onweer gister had ik mijn pc uitgezet(op de uitknop geduwd, niet de juiste manier).
Nu start ik vanmorgen de pc op en in 1e instantie nix te merken totdat ie in vista kwam (niet het opstartscherm maar het normale), nu zie ik allemaal vierkante blokjes in mijn scherm bestaande uit groene of rode lijnen (afhankelijk welke kleur op de 8ergrond zit.
andere pc aan scherm gehangen en gewoon normaal beeld.
pc opgestart in andere vista install en xp weer hetzelfde probleem
Drivers videokaart en monitor opnieuw geinstalled helpt ook niet.
Heeft iemand enig id wat dit kan zijn en wat er aan te doen is?
PC:
Vista Ultimate x64
Gigabyte GA-P35-DS3 Mobo
Intel Q6600 processor
Club 3d 8600GT Grafische kaart
4GB kingston hyperx ram
1.19TB over 4 HD's
en de rest is nie zo boeiend denk.
Alvast bedankt!
Mvg John
Net ff drivers helemaal verwijdert en zonder drivers heb ik normaal beeld op het formaat na.
Drivers opnieuw geinstalleerd probleem ook weer trug.
Inmiddels geprobeerd met steeds 1 geheugen module, dus steeds opnieuw met een andere module (las ergens dat geheugen ook zulke problemen kan geven) helpt ook niet
heb de boel onderclockt helpt ook niet
videokaart in andere pc gedaan (xp) draait normaal en niets aan de hand.
heb helaas geen beschikking over een andere kaart om te testen en helaas ook momenteel geen budget om er 1 te halen.
heeft iemand nog ideeen wat ik nog kan proberen ofzo, of wat er eventueel kapot zou kunnen zijn?