Toon posts:

Apple Care Betalen in termijn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heel ongelukkig 2 weken geleden ging mijn macbook pro 17inch moederbord kapot heerlijk koop je een machine van 2800 euro en gaat die kapot.

Naar htr veenendaal (apple repair service bij mij in de omgeving).
Helaas beetje onduidelijke telefoon gesprekken met apple.nl zelf gehad.
Servicegraad mag stukken beter ....

maarja ik heb nu nog garantie tot 6juli bij apple.
Het beste wat ik nu kan doen is een apple care pakket kopen van 439 euro,
dan weet ik zeker als er iets gebeurd in die 3 jaar dan ben ik verzekerd.

net belde ik apple om te vragen of Apple care in 10 termijnen kan betaald worden.
( HTR ) adviseerde mij om apple te bellen, bij hun kon het wel(HTR).

Apple zei dat het niet kon HTR zegt dat het wel kan

iemand al eens ervaring met apple care en betaling in termijnen ??

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-02 00:34

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Applecare kopen met een creditcard die maandelijkse afbetaling heeft en BOEM! applecare in termijnen :)

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

en BOEM daar gaat het totaal bedrag omhoog dankzij de zeer gunstige rente van je creditcard

Verwijderd

Alle APR's hebben iPay 10 van primeline. Hiermee kan je elk product in de winkel afbetalen in 10 maanden, er komt voor Applecare 9,95 euro aan administratiekosten bij.

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:23
doe wel eerst even onderzoek op het net over primeline, er zijn verdeelde meningen over hun service en zaken die kunnen ontstaan na afbetaling :)

http://macwereld.nl/nieuw...l_lateractie_in_nederland

Verwijderd

Waarom zou je Applecare willen? 2 jaar garantie en na 3/4 jaar kun je ook nog wel garantie krijgen als je aangeeft dat je een laptop van 2800 euro gekocht hebt waarvan je wel mag verwachten dat hij minimaal 5 jaar mee gaat.

Apple houd de mensen een beetje voor de gek met 1 jaar garantie en Applecare. Mensen 400 euro laten betalen voor 'extra garantie en service' die je standaard al mag verwachten.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:47

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:24:
Waarom zou je Applecare willen? 2 jaar garantie en na 3/4 jaar kun je ook nog wel garantie krijgen als je aangeeft dat je een laptop van 2800 euro gekocht hebt waarvan je wel mag verwachten dat hij minimaal 5 jaar mee gaat.

Apple houd de mensen een beetje voor de gek met 1 jaar garantie en Applecare. Mensen 400 euro laten betalen voor 'extra garantie en service' die je standaard al mag verwachten.
Goh, weer zo iemand die denkt aan te kunnen tonen dat Apple ergens in het fabricageproces een fout heeft gemaakt. Ik wens je veel succes hiermee, geef je een kleine kans... En 2 jaar garantie is echt onzin, hier in Nederland dan.

edit: lees dit topic anders even door :)

[ Voor 8% gewijzigd door LoeiOrdinair op 05-06-2008 07:57 ]

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:51:
en BOEM daar gaat het totaal bedrag omhoog dankzij de zeer gunstige rente van je creditcard
LOL, dat werd niet gevraagd :P
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:24:

Mag wel zo zijn maar je met er belachelijk veel moeite voor doen om die garantie te krijgen. Veel papierwerk, veel tijd en heel veel frustratie. Dan betaal ik wel wat extra geld voor Applecare zodat mijn problemen snel en moeiteloos worden opgelost.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Vergeet niet dat AppleCare meer is dan alleen garantie, het grote 'geld' zit hem in de 3 jaar telefonische support die je erbij koopt. Ik vind het jammer dat de garantie niet los van de support te krijgen is.
Pagina: 1