Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Na een abbo van 2 jaa bij t-mobile wil ik graag eens rondkijken. Wat ik wil is dat ik geen gestoorde rekeningen meer krijg omdat ik in België heb zitten bellen en gebeld worden.

Ik heb zitten zoeken naar dit soort formules op google maar je komt vaak bij vakantie oplossingen uit of voor bedrijven zoals t_mobile buitenland.

Nu weet ik ook dat de roaming tarieven drastisch omlaag gaan. Is dat reeds zo of moet het nog gebeuren?

Is er een aanbieder waar je bij het bellen in buitenland een redelijk bedrag betaalt?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:46

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

dread schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:04:
Na een abbo van 2 jaa bij t-mobile wil ik graag eens rondkijken. Wat ik wil is dat ik geen gestoorde rekeningen meer krijg omdat ik in België heb zitten bellen en gebeld worden.

Ik heb zitten zoeken naar dit soort formules op google maar je komt vaak bij vakantie oplossingen uit of voor bedrijven zoals t_mobile buitenland.

Nu weet ik ook dat de roaming tarieven drastisch omlaag gaan. Is dat reeds zo of moet het nog gebeuren?

Is er een aanbieder waar je bij het bellen in buitenland een redelijk bedrag betaalt?
Hoe vaak word je gebeld of bel je? Want als je ook in NL en in BE belt en gebeld word moet je eens gaan rekenen hoeveel het per land is. Want is een duosim telefoon met 1 prepay en 1 abbo simkaart( of beide prepay of beide abbo) geen optie?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit kan je makkelijk zelf uitzoeken, maar het kost je inderdaad wel wat tijd. Omdat ik verder geen discussiewaarde in de topic zie (welke overigens beter in Telecomproviders had gepast) sluit ik hem.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.