• shm_kadaj
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:07
Onlangs, bij het browsen door het aanbod aan pc's bij een winkel, zag ik ergens staan dat er een MoBo bestond met een geïntegreerde DX10 capable graph card... Nu vroeg ik me af of dat ding nou echt goed genoeg was om DX10 games te kunnen spelen, maar ik kan er nergens wat over vinden. Zelfs bij de site van nVidia zelf praten ze alleen maar over hoe dat ding SLI mogelijkheden heeft, maar niet over de 750a zelf.
Kan iemand verlichting brengen? Kan je nou wel of niet bijv. ik zeg maar wat, Crysis, op dit ding spelen zonder een extra vid kaart erin te gooien?

"I have no faith in human perfectability. I think that human exertion will have no appreciable effect upon humanity. Man is now only more active - not more happy - nor more wise, than he was 6000 years ago." -Edgar Allan Poe

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Waarschijnlijk niet, of op de allerlaagste settings. Dat het ding DX10 'snapt', wil nog niet zeggen dat het krachtig genoeg is.

Over welk mobo praten we eigenlijk?

• shm_kadaj
Een Biostar TPower n750. M'n ouders proberen me waarschijnlijk gewoon iets aan te smeren om de prijs zo laag mogelijk te houden.
Is het werkelijk zo'n groot risico om onderdelen los te bestellen en zelf in elkaar te zetten... zo moeilijk lijkt het me niet...

"I have no faith in human perfectability. I think that human exertion will have no appreciable effect upon humanity. Man is now only more active - not more happy - nor more wise, than he was 6000 years ago." -Edgar Allan Poe

• rallygek
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-03 18:34
Onboard VGA kan je echt niet gebruiken om de nieuwe spelen te gaan spelen.
Kan je op deze link kijken naar onbord VGA op laptops.

http://www.notebookcheck....Benchmark-List.844.0.html

Die X3100 is DX10 maar kijk wat ie scoort in 3dmark. En ik denk dat in dit bordje een 8400chip er op zit.

ik ga nog even zoeken.
en wat is je budget?? om zelf een systeempje uit te gaan zoeken??

[ Voor 21% gewijzigd door rallygek op 04-06-2008 16:12 ]

T(h)om@s

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Anders kijk je gewoon op de site van Biostar zelf?
[q=http://www.biostar.com.tw/app/en-us/t-power/content.php?S_ID=351]• AMD AM2+/AM2 Platform
• Support latest AMD Phenom Athlon/ Sempron processors
• Dual-Channel DDR2 -1066/800/667/533
• 100% Solid Capacitors
• Support nVidia™ Hybrid SLI Technology
• Support nVida SLI Dual Graphics Technology
Integrated Geforce 8 series -based graphics (DX10)
• Integrated DVI Supported HDMI output via Adapter
• Biostar exclusive Tpower Utility
• Biostar Space-Pipe (Heat-Pipe) Thermal solution
• Optional Biostar Cooler Harbor to build Hybrid Space-Pipe

Afgezien dat je geen enkel flitsend nieuw spel erop kan spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door _the_crow_ op 04-06-2008 15:49 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Bitage
shm_kadaj schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:19:
Een Biostar TPower n750. M'n ouders proberen me waarschijnlijk gewoon iets aan te smeren om de prijs zo laag mogelijk te houden.
Is het werkelijk zo'n groot risico om onderdelen los te bestellen en zelf in elkaar te zetten... zo moeilijk lijkt het me niet...
Het is doodsimpel zelfs. Het enige waar je op moet letten is statische elektriciteit en kortsluiting, maar that's it. Even verwarming aanraken en afstandsbusjes plaatsen en klaar is jouws. In princiepe is het gewoon in elkaar schuiven en gaan maar, halfuurtje, zo gedaan. Plus, het is goedkoper dan OEM meuk. ;) Ik denk weet zeker dat je ouders overreageren.

Om te beginnen met bouwen is dit wel een handig topic: Hoe bouw ik een PC? Weliswaar een erg oud topic, maar voor de basics zeker niet minder bruikbaar

[ Voor 4% gewijzigd door Bitage op 04-06-2008 16:05 ]

• shm_kadaj
Erg bedankt! Ik heb een soort van half-half oplossing gevonden... hoop dat ze daar blij mee zijn, dan hoef ik alleen maar de voeding te wisselen en mn 8800GS erin te doen en dan ben ik klaar :)
Bedankt voor jullie hulp.. dacht al dat t te mooi was om waar te zijn. ^^

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-05 17:03
shm_kadaj schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:15:
Erg bedankt! Ik heb een soort van half-half oplossing gevonden... hoop dat ze daar blij mee zijn, dan hoef ik alleen maar de voeding te wisselen en mn 8800GS erin te doen en dan ben ik klaar :)
Bedankt voor jullie hulp.. dacht al dat t te mooi was om waar te zijn. ^^
Mooi dat je er uit bent. Ik wil niet lastig doen maar ik heb nog een 3e optie voor je :-)
De meeste pc web-winkels kunnen een pc ook voor je assembleren, en dan krijg je meestal ook nog x jaar garantie op de complete pc. Meestal kost dit maar een paar tientjes, wat in het niet valt tov de besparing door het niet bij een normale winkel of dell oid te kopen.

Dan kun je gewoon onderdelen uitzoekken, als je klaar bent je lijstje op got posten ter controle en als alles goed is daarna bestellen met assemblage bij een van de winkels uit de pricewatch.

edit:
Laatste keer dat ik controleerde mocht dat? mits aan bepaalde voorwaarden voldaan is?
Kan zijn dat het beleid verandert is, mijn excuses in dat geval.

[ Voor 7% gewijzigd door martijnve op 04-06-2008 16:59 ]

• Bitage
als je klaar bent je lijstje op got posten ter controle
Liever niet eigenlijk. Er wordt hier, zoals al eerder gezegd, verwacht dat je als tweaker zelf ook wel je spullen bij elkaar kan vinden. Bovendien zijn boodschappenlijstjes-topics niet liev, dus for the sakes of this topic, niet posten. (PM naar mij of andere tweakers sturen (met permissie!) kan natuurlijk wel altijd ;))
Pagina: 1