Ik heb een word (text) document dat ik altijd open met wordpad. Sinds gister deed het een beetje raar (langzaam met laden) dus heb ik er een backup van gemaakt. Savonds was het zover. De helft van de tekst was onleesbaar en vervangen door : "\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\..." en zo verder. Corrupt dus. Dus heb ik de backup gepakt en die deed het even goed. Vanmorgen werd dat tekst bestandje van ongeveer 250Kb weer corrupt en de groote in ene 33 Mb!
Nu is mijn vraag hoe komt het dat dit doc. bestandje corrupt raakte, en waar ligt het aan. Bad-sectors, slechte harddisk (maxtor 250Gb sataI), virus of slechte wordpad.exe. En hoe zoek ik dat uit?
Nu is mijn vraag hoe komt het dat dit doc. bestandje corrupt raakte, en waar ligt het aan. Bad-sectors, slechte harddisk (maxtor 250Gb sataI), virus of slechte wordpad.exe. En hoe zoek ik dat uit?