[MySQL] Tabelstructuur terughalen van .frm's

Pagina: 1
Acties:

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-11 16:26
Beste Tweakers,

Na een computercrash heb ik gelukkig een backup van mijn data-map van de MySQL server. Hierin staan alle tables. Echter staan in de meeste mappen slechts alleen .frm bestanden. Wanneer ik alle subdir's terugzet naar een nieuwe installatie, krijg ik wel de tabellen te zien in phpmyadmin, maar ik krijg de error: "1033 - Incorrect information file in bestandsnaam.frm" wanneer ik de tabel probeer te openen.

Weet iemand hoe ik de structuur van mijn tabellen terug kan halen met enkel de .frm bestanden? De data zelf maakt mij niet zoveel uit aangezien ik nog aan het developen ben.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want anders kan ik helemaal overnieuw beginnen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
wat heeft die met SEA van doen?
Waar hoort mijn topic?

SEA >> DTE

Hier trouwens al eens gekeken? Want dat mis ik nogal in je topic...
Daar lees ik (o.a.) dat het aan je my.ini kan liggen en dat je zou kunnen repairen met :
myisamchk -auto-repair -p

of
mysqlcheck -r

Of even spelen met mysqldump kan schijnbaar ook helpen (deels) je probleem op te lossen.

[ Voor 67% gewijzigd door RobIII op 04-06-2008 13:40 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-11 16:26
Sorry kon niet echt een gepast forum vinden.

Heb de hele dag al op google gezocht, maar kom geen resultaten tegen die me kunnen helpen.