22 inch en goeie kleur, welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 460 views

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:12
Op het gevaar af dat dit topic gesloten gaat worden....

Ik heb nu een 19 inch TFT Samsung, 940b, en hoewel dit goed is, vond en vind ik hem tegenvallen voor kleuren en kijkhoek. Dit heeft te maken met dat het een TN is, het schijnt dat de nieuwe schermen allemaal TN hebben (en geen pva) maar wel beter zijn geworden qua kleuren enzo. Welke raden jullie mij aan, mijn oude CRT is kaduk en wil ik iets nieuws naast mijn 940b. Of moet ik toch maar naar een dure pva/mva oplossing kiijken? Ik zit te denken aan de mva Viewsonic 930 19 inch 4:3, maar voor dat geld (280) kan je ook 22 inch 16:10 krijgen. Wat is wijsheid....

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-05 16:17
Weet niet wat je budget is, maar ik ben zelf heel erg tevreden met de HP w2207(h)
Horizontale kijkhoek is goed, verticaal wat minder, dat mark je wanneer je de pivot functie gebruikt (die je in werkelijkheid weinig gebruikt)

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Elektrische camper (80kWh)

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:59

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

In de pricewatch staan alleen 22" Eizo's zonder TN-paneel en dan ga je het niet redden met €280. Klik.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Gizz schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:56:
In de pricewatch staan alleen 22" Eizo's zonder TN-paneel en dan ga je het niet redden met €280. Klik.
idd als kleur erg belangrijk is gewoon weg geen TN paneel nemen, 't is erg mooi etc. daar niet van maar kleur echt, dat is 't niet echt :+

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• Sjah
Is hier iemand die bijv een Samsung 226CW heeft, daar wordt van gezegd dat die ondanks TN, wel mooie kleuren geeft... Is dat waar, of haalt het het niet bij pva?

Die Eizo's , die zijn leuk, maar zo belangrijk is kleur ook weer niet dat ik er zoveel aan uit geef, daar kan je bijna een vette tv van kopen.

[ Voor 32% gewijzigd door Sjah op 04-06-2008 13:06 ]

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
vergeleken met mijn 215TW (s-pva) heeft de 226CW ook redelijk brakke kleuren en een slechte kijkhoek..

• Sjah
Thanx,met die bevinding kan ik best veel. Ik zie die 215 ook niet opmarktplaats, niemand doet hem weg (blijkbaar iedereen tevreden). ;)

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

GreenSky schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:55:
Weet niet wat je budget is, maar ik ben zelf heel erg tevreden met de HP w2207(h)
Ben ook zeer tevreden over de mijne. Zeer goed contrast en scherpe letters.

Is ook testwinnaar bij Tomshardware.de , met name kleur echtheid was zeer goed.

Wat ik verder fijn vind aan de 2207 is dat het een degelijk gebouwd apparaat is. Voelt erg stevig aan.

[ Voor 18% gewijzigd door Philflow op 04-06-2008 13:24 ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-05 13:51
mischien een titel fix gepast is??

22" wat wielen??
Goeie kleur.. in wat? daarnaast niet echt nederlands.. toch?

anyway....
Ik zou eens een vergelijking doen bij een aantal winkels wil je weten hoe de kleuren zijn. Daarnaast kan je tegenwoordig ook je beeld scherm zelf calibereren dmv een Spider bijvoorbeeld. Dan is de kleur ook wat kleur echt.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sjah schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:20:
Thanx,met die bevinding kan ik best veel. Ik zie die 215 ook niet opmarktplaats, niemand doet hem weg (blijkbaar iedereen tevreden). ;)
Het enige waar ik wat op kan aanmerken is de inputlag van de 215.
Er is vooral bij snelle muisbewegingen enige vertraging merkbaar, je went er wel aan, maar ideaal is het niet :(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op het gevaar af dat dit topic gesloten gaat worden....
Als je dat van tevoren weet, waarom probeer je het dan :Z

Op GoT zijn (zoals je dondersgoed lijkt te weten) "Welke moet ik kopen?"-vragen gewoon niet welkom. Ipv je hoofd hier tegen een steen te stoten kun je ofwel als echte Tweaker zelf eisen stellen, info zoeken en kiezen, of gewoon je vraag ergens anders dumpen waar dat wel toegestaan is. Dit is gewoon zinloos :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.