Ik heb van iemand een HD2400pro (AGP) gekregen omdat hij de kaart had proberen te flashen met lagere clocks om hem passief te kunnen gebruiken. Dit is om de een of andere reden fout gegaan en nu geeft de kaart geen beeld meer.
Hij zit nu in een systeempje met een PCI-videokaart om hem terug te flashen naar de originele bios.
Het probleem is echter dat Atiflash (3.59) aangeeft dat er helemaal geen bios in de kaart zit en geeft een "0FL01 Rom not erased" error.
Als ik de switch -i of -ai probeer om informatie over de kaarten weer te geven gebeurt er niks, d.w.z. alleen een knipperende cursor.
Ook geprobeerd met -f -pa -agp, zelfde verhaal.
Op het moederbord zit trouwens een rode led die zou moeten gaan branden als er een verkeerde agp-kaart in zit, deze is uit dus blijkbaar accepteert het bord de kaart iig wel.
Ik heb de molex ook aangesloten en de fan draait.
Wat kan ik nog meer proberen?
Specs:
Asus A7N8X v2
Athlon XP 2400+
1GB PC3200
Club3D2400pro AGP
Ati MACH64 PCI
Hij zit nu in een systeempje met een PCI-videokaart om hem terug te flashen naar de originele bios.
Het probleem is echter dat Atiflash (3.59) aangeeft dat er helemaal geen bios in de kaart zit en geeft een "0FL01 Rom not erased" error.
Als ik de switch -i of -ai probeer om informatie over de kaarten weer te geven gebeurt er niks, d.w.z. alleen een knipperende cursor.
Ook geprobeerd met -f -pa -agp, zelfde verhaal.
Op het moederbord zit trouwens een rode led die zou moeten gaan branden als er een verkeerde agp-kaart in zit, deze is uit dus blijkbaar accepteert het bord de kaart iig wel.
Ik heb de molex ook aangesloten en de fan draait.
Wat kan ik nog meer proberen?
Specs:
Asus A7N8X v2
Athlon XP 2400+
1GB PC3200
Club3D2400pro AGP
Ati MACH64 PCI
i5-6600K - ASUS Z170 PRO GAMING - 16GB HyperX - XFX RX 570 4GB