Toon posts:

Help! spellen lopen vast, 300w voeding kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc loopt steeds vast in spellen, binnen 5min blijft hij helemaal hangen en het geluid blijft herhalen.
Star Trek Voyager: Elite Force was er al 1 van, maar sinds kort ook Delta Force Land Warrior en daar baal ik van (had ik tot voor kort geen last van) |:(

Ik heb overal de nieuwste drivers van, incl. D3 drivers van NVidia.
De temperatuur van de videokaart heeft gemiddeld altijd al erg hoog gelegen, ong. 63 graden, maar het is te laat om er mee terug te gaan.
Heb ook in het verleden veel conflicten gehad met mn isdn-kaart en de rest van mn hardware (IRQ's etc.), maar daar heb ik nu (voor zover ik weet) geen last meer van.

Een vriend van me zei dat ik een 300W (of meer) voeding moest kopen omdat mijn videokaart teveel stroom zou vreten.

configuratie:
AMDK6-2 550, 128mb 100mhz, Asus P5A (mobo), Asus AGP V6600 (=geforce), Diamond S90 (geluidskrt), Windoos ME

en ik weet niet wat voor voeding ik heb, zal wel tussen 200 en 250W zijn
ik weet dat het (te) weinig is, maar ligt het daaraan?

Verwijderd

een zwaardere voeding lijkt me niet nodig instaleer de laatste drivers voor je videokaartje. En was het met win98 ook een probleem ?

Verwijderd

Topicstarter
nee, toen had ik die spellen ook nog niet en andere hardware.

Verwijderd

Topicstarter
ohja en nieuwste drivers had ik al zie ^^^^

Verwijderd

Dat heb ik ook gekregen na poging tot online updaten Delta Force Land Warrior..
Dat duurde beetje lang en heb het afgebroken. Nu loopt DFLW iedere keer vast(na herinstallatie) en updaten lukt al helemaal niet meer..:(

Verwijderd

Topicstarter
heb idd net df3 geupdate, daar zou het best aan kunnen liggen, maar dan blijft stv:ef over en de problemen zijn bij beide spellen hetzelfde.
kan natuurlijk zijn dat die spellen gewoon kut zijn en dus niet met mijn hardware overweg kunnen.

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Interrupt conflict met/van je geluidskaart ?

[edit: typo]

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 14:24
He Freek, mogmaals, het ligt vast aan de voeding, je zou trouwens ook wel even nog een fan op je videokaart kunnen zetten, kan vast geen kwaad.....

Jemig kunnen die mensen die je antwoord geven niet lezen :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 17:44 schreef koffercomputer het volgende:
Interrupt conflict met/van je geluidskaart ?

[edit: typo]
zou best kunnen, maar als er een irq-conflict is werkt het meestal vanaf het begin af aan niet en wordt je overladen met foutmeldingen enzo
ik heb gewoon dat ik 15sec tot 5min speel en dan hangt ie :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 17:48 schreef Arjenn het volgende:
He Freekie, mogmaals, het ligt vast aan de voeding, je zou trouwens ook wel even een fan op je videokaart kunnen zetten, kan vast geen kwaad.....

Jemig kunnen die mensen die je antwoord geven niet lezen :?
a. ik heet geen freekie.
b. heeft al een fan, en ik weet niet of dat wat scheelt aan dit probleem.
b. ze doen hun best, en proberen niet lollig te zijn terwijl ze dat niet zijn en dingen te vertellen die ze al een keer gezegd hebben.

dusss............

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 17:17 schreef TheFreak het volgende:
*knip*

De temperatuur van de videokaart heeft gemiddeld altijd al erg hoog gelegen, ong. 63 graden, maar het is te laat om er mee terug te gaan.

*knip*
Hoe warm is je videokaart nu?

Ik weet van de mijne dat als hij te heet word, dat dan de pc gaat hangen na een onbepaalde tijd.
Hing ervan af of ik spelletjes speelde of gewoon niet-videokaart-belastende dingen deed.

Als jouw kaart vroeger lang op 63 heeft gedraaid, zou het best kunnen dat hij nu een beetje brak is.

Verwijderd

Topicstarter
De temperatuur als ik gewoon in windoos zit en niks doe is nu 50 graden (heb de kast nu open), na ongeveer 7 minuten quaken, gevolgd door G:(:(:(E weer een vastloper en opnieuw opstarten zat hij op 53 dus dat valt nu wel mee (heb het over de temperaturen).

't ligt dus blijkbaar niet aan bovenstaande spellen, ik zal het nu wel bij alles hebben
:'(

please help!

Verwijderd

Heb ik ook gehad met een TNT2 vanta, heb ik door laten meten bij mijn compushop, ding breek brak te zijn, de temperatuur hoorde gewoon in windows niet hoger dan een graadje of 30/35 te zijn, en onder het gamen hooguit 50/55.. als die van jou al in windows op 63 zit, dan ben je goed de l*l, want dan is die duidelijk brak.

Suc6
Pagina: 1