Sinds een paar dagen krijg ik onder Internet explorer extreem veel pop ups, en bij Firefox wanneer ik een beveiligde pagina (Rabo internetbankieren, Hotmail) wil laden een pop up dat ik een virus heb en dat ik dat moet scannen. Op annuleren klikken resulteerd in nog meer pop ups met uiteindelijk een bestand wat ik moet downloaden. Het enige wat helpt is met Alt+F4 alle schermen sluiten anders blijft het komen. Ook kan ik niet meer zoeken met Google. Google laad wel, maar als ik ergens naar zoek laad de pagina niet meer. Ook valt van tijd tot tijd mijn internet volledig weg.
Ik heb Norton antivirus 2008 geinstalleerd, deze vind wel enkele risico's maar wanneer ik die verwijder blijft het probleem onveranderd.
Ik draai: Windows Vista home en ik browse met Firefox. het is allemaal zeer vervelend, en ik heb niet veel ervaring met virussen, heb ook geen idee hoe dit kan gebeuren ik heb 100% zeker geen bestanden uit mijn mail of msn geopent.
Ik heb gertracht hier iets over te vinden met de search, maar zonder resultaat. Ik besef me dat ik waarschijnlijk te weinig info geef, zoals ik al zei heb ik hier niet veel ervaring mee. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan en wil helpen, ik weet niet meer wat ik er aan kan doen.
Meer info nodig? vraag het me!
Ik heb Norton antivirus 2008 geinstalleerd, deze vind wel enkele risico's maar wanneer ik die verwijder blijft het probleem onveranderd.
Ik draai: Windows Vista home en ik browse met Firefox. het is allemaal zeer vervelend, en ik heb niet veel ervaring met virussen, heb ook geen idee hoe dit kan gebeuren ik heb 100% zeker geen bestanden uit mijn mail of msn geopent.
Ik heb gertracht hier iets over te vinden met de search, maar zonder resultaat. Ik besef me dat ik waarschijnlijk te weinig info geef, zoals ik al zei heb ik hier niet veel ervaring mee. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan en wil helpen, ik weet niet meer wat ik er aan kan doen.
Meer info nodig? vraag het me!