Hier op het werk staat een vervelende Xp client. De gehele C schijf van deze computer is gedeeld op het netwerk. Eens in de zoveel tijd (lijkt random) krijgen andere clients (XP & OSX) tijdens het browsen op het netwerk naar deze computer de volgende mededeling voor hun neus: Not enough server storage is available to process this command
Ik heb bij MS dit al gevonden: Error message: "Not enough server storage is available to process this command". Daarin wordt aangeraden om de IRPstacksize te veranderen. Toch krijgen we nog regelmatig die melding te zien. Alle computers in het netwerk zijn volledige geupdate naar SP3 etc. Wat kan ik hier aan doen?
De computer betreft een c2d 6600 met asus p5n32-sli se deluxe moederbord. Beide lan ports zijn getest.
MS geeft trouwens deze reuze handige tip nog:
Ik heb bij MS dit al gevonden: Error message: "Not enough server storage is available to process this command". Daarin wordt aangeraden om de IRPstacksize te veranderen. Toch krijgen we nog regelmatig die melding te zien. Alle computers in het netwerk zijn volledige geupdate naar SP3 etc. Wat kan ik hier aan doen?
De computer betreft een c2d 6600 met asus p5n32-sli se deluxe moederbord. Beide lan ports zijn getest.
MS geeft trouwens deze reuze handige tip nog:
If problems persist after you have used all the valid values for IRPStackSize, restore IRPStackSize to its original value, and seek another explanation for the error.
[ Voor 12% gewijzigd door lowfi op 04-06-2008 10:01 ]