Online (album) creator software; wie ontwikkelt dit

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Topicstarter
Voor een klant moeten wij een website opzetten met online de mogelijkheid textiel te bedrukken, althans, er worden meerdere vormen aangeboden en de bedoeling is dat de klanten foto's kunnen uploaden en zelf in het gewenste formaat zetten. Eigenlijk zoals de programma's van hema en kruidvat, maar dan online. www.digitransfer.nl heeft zoiets online, voor t-shirts. (alleen hun software "creator" kan ik verder nergens vinden, lijkt zelf ontwikkeld)

Ik heb zelf zitten zoeken waar dit soort software ontwikkeld wordt, maar ik vind alleen online fotogallerijen en een paar programma's die flash fotoalbums voor je genereren. Beide zijn totaal anders dan wat ik zoek. Misschien zoek ik met de verkeerde woorden, maar ik heb geen idee waar anders op te zoeken dan woorden als "online album creator" of iets in die strekking.

Heeft iemand enig idee waar dit soort programma's oa geschreven en te koop aangeboden worden? Want het lijkt me veel werk en goedkoper om kant en klaar te kopen!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16

TeeDee

CQB 241

Het is niet moeilijk om de achterliggende techniek te bouwen.

De vraag alleen is: wil je het helemaal 'Flashy' bouwen, simpele klik, process, laad html of AJAX. (Waarbij de Flash optie moeilijker lijkt, alleen minder problemen later zal opleveren.)

Maar je zou eens kunnen kijken tussen deze resultaten.

[ Voor 20% gewijzigd door TeeDee op 04-06-2008 10:42 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-11 15:14

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Waarom bel je die digitransfer niet even? :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

dit hoort hier niet thuis, een telefoontje naar de desbetreffende partijen lijkt me veel nuttiger. We zijn er niet om bedrijven aan te raden

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.