Toon posts:

[Mail] Automatisch weer versturen ontvangen mails?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmorgen iedereen,

Enige tijd valt mij het volgende op aan mijn Macbook Pro met Tiger. Elke keer als ik mijn mailprogramma opstart hoor ik dat er mailtjes verstuurd worden. Ook krijg ik af en toe weer ' nieuwe' mailtjes binnen met als datum, bv, november 2007. Dit terwijl ik deze al had staan. Toen ik op een netwerk zat waar de uitgaande mail was afgeschermd kreeg ik continu meldingen van mail kan niet verzonden worden. De mail waar het dan om ging kwam vanuit het niets bij uitgaande post en werd dan verstuurd. Hebben nog meer mensen hier last van en hoe los ik dit op?

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

gaat het om een imap of pop3 mail account ?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een pop3 / smtp van planet internet

Verwijderd

Topicstarter
Verder niemand een idee? Het is vrij irritant omdat ik bepaald mailtjes dan ineens nog een keer krijg, maar ook wel een beetje bang ben dat mensen bepaalde mailtjes nog een keer krijgen van mij. Ik kan er zelf helemaal niets over vinden dus heb echt geen idee hoe ik dit nu ga oplossen.

• SneezyThunder91
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03-2025
Heb jij soms aanstaan dat er een kopie van de mails op de server bewaart moeten worden? Dat is misschien iets waar het aan zou kunnen liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat staat inderdaad aan omdat ik de mail op 2 PCs ophaal. Er staat nu ook weer zon mail bij uitgaande mails en verder is het exact hetmailtje, afzender gewoon de afzender die er al stond
Pagina: 1