Pc -- xbox360

Pagina: 1
Acties:

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:00
Ik wil mijn xbox360 voorzien van internet via mijn pc (wifi). Met vista was dit geen enkel probleem en werkte het in no-time, maar met xp lukt het niet helemaal. Als ik mijn pc aanzet en hem laat opstarten en dan mijn xbox dan werkt alles perfect maar als ik mijn xbox uitzet en daarna weer aan zet werkt hij niet meer dan moet ik mijn pc weer rebooten.

Ik heb al gegoogeld en wat vrienden er naar laten kijken maar die komen er ook niet uit. heeft er iemand een idee wat er aan de hand is?

alvast vriendelijk bedankt!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

Simkin

Bzzzzz

Verklaar "werkt ie niet meer' eens nader

• jostefa
ik krijg geen verbinding meer van mijn xbox naar mijn pc. Het is niet alleen het internet wat niet meer werkt maar het media delen ook. Als ik de connection test doe staat er dat het ip adress failet (als hij niet meer werk ofcours).

edit: maar als ik mijn xbox uitzet en mijn pc reboot en daarna mijn xbox weer aangooi werkt alles wel en blijft werken tot dat ik mijn xbox reboot dan moet ik mijn pc weer rebooten zeg maar.

[ Voor 29% gewijzigd door jostefa op 04-06-2008 14:04 ]

• jostefa
firewall houd hem blijkbaar de 2e keer wel tegen hmmz nu werkt alles perfect kan gesloten worden