Hey allemaal,
Zit even met een probleem waarvan ik niet snap dat ik hem uberhaubt mag krijgen maarja,...
Ik heb een laptop gekocht welke een netwerk kaart bevat (Niet WLAN maar LAN) met de volgende gegevens: Nvidia MCP67/68 - Lan controller PHY: Realtek RTL8211/8212
Het probleem is dat deze niet werkt, er staat een gele uitroepteken bij en als opmeriking code-39 (Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt)
Ik heb het stuurprogramma wat erbij zat opnieuw geinstalleerd (is overigens een Nvidia pakket met IDE, LAN, enz drivers), maar nog steeds hetzelfde.
Toen dacht ik dan zoek ik ze regelrecht van realtek op, maar de Lan controller blijkt helemaal niet te bestaan ?? Is dit een grap ofzo, heb hem toch echt in mijn laptop zitten.
Kan iemand mij hier verder mee helpen, alvast bedankt.
Configuratie is:
Legitieme Windows Vista® Home Premium,
AMD Mobile Turion™ 64 X2 Dual-Core processor TL58 (1.9GHz),
Works 8.5 + Office Home & Student 2007 Trial (60 days),
15.4" TFT WXGA CrystalBrite,
3GB DDR II RAM (1x 2GB + 1x 1GB),
160GB HDD (5400rpm),
Super Multi DVD-RW Double Layer,
6-cell Li-ion,
56K modem,
Gigabit & Wireless LAN 802.11b/g,
NVIDIA® GeForce® 8600M GS 512MB/896MB TC,
0.3MP CrystalEye,
5-in-1 card reader
Zit even met een probleem waarvan ik niet snap dat ik hem uberhaubt mag krijgen maarja,...
Ik heb een laptop gekocht welke een netwerk kaart bevat (Niet WLAN maar LAN) met de volgende gegevens: Nvidia MCP67/68 - Lan controller PHY: Realtek RTL8211/8212
Het probleem is dat deze niet werkt, er staat een gele uitroepteken bij en als opmeriking code-39 (Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt)
Ik heb het stuurprogramma wat erbij zat opnieuw geinstalleerd (is overigens een Nvidia pakket met IDE, LAN, enz drivers), maar nog steeds hetzelfde.
Toen dacht ik dan zoek ik ze regelrecht van realtek op, maar de Lan controller blijkt helemaal niet te bestaan ?? Is dit een grap ofzo, heb hem toch echt in mijn laptop zitten.
Kan iemand mij hier verder mee helpen, alvast bedankt.
Configuratie is:
Legitieme Windows Vista® Home Premium,
AMD Mobile Turion™ 64 X2 Dual-Core processor TL58 (1.9GHz),
Works 8.5 + Office Home & Student 2007 Trial (60 days),
15.4" TFT WXGA CrystalBrite,
3GB DDR II RAM (1x 2GB + 1x 1GB),
160GB HDD (5400rpm),
Super Multi DVD-RW Double Layer,
6-cell Li-ion,
56K modem,
Gigabit & Wireless LAN 802.11b/g,
NVIDIA® GeForce® 8600M GS 512MB/896MB TC,