Helaas heeft mijn zoektocht op internet en hier op GoT niets opgeleverd. Ik heb al mijn contacten van mijn nokia 6230i middels nokiasuite omgezet naar outlook op mijn pc. Daar bleek mij dat veel van de contacten het nummer hebben staan in de kolom "Andere telefoon" (en dus niet onder het kopje "Telefoon op werk" of bijv. "Mobiele telefoon".
Als ik nu sync met mijn tytn lijken deze gegevens niet meegestuurd te worden. Kan ze in ieder geval niet terugvinden bij die contacts, ook niet als ik op contact bewerken klik... alle veldjes zijn leeg EN het veld "Andere telefoon" ontbreekt dus ook geheel.
Ik heb nu dus ongeveer 80% van mijn contacten (zo'n 100) die alleen met hun naam in mijn Tytn staan en dus zonder nummer... en dat belt zo lastig.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Als ik nu sync met mijn tytn lijken deze gegevens niet meegestuurd te worden. Kan ze in ieder geval niet terugvinden bij die contacts, ook niet als ik op contact bewerken klik... alle veldjes zijn leeg EN het veld "Andere telefoon" ontbreekt dus ook geheel.
Ik heb nu dus ongeveer 80% van mijn contacten (zo'n 100) die alleen met hun naam in mijn Tytn staan en dus zonder nummer... en dat belt zo lastig.
Weet iemand hier een oplossing voor?
[ Voor 20% gewijzigd door Tiberium op 03-06-2008 20:33 ]
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"