Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 11:29

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Helaas heeft mijn zoektocht op internet en hier op GoT niets opgeleverd. Ik heb al mijn contacten van mijn nokia 6230i middels nokiasuite omgezet naar outlook op mijn pc. Daar bleek mij dat veel van de contacten het nummer hebben staan in de kolom "Andere telefoon" (en dus niet onder het kopje "Telefoon op werk" of bijv. "Mobiele telefoon".

Als ik nu sync met mijn tytn lijken deze gegevens niet meegestuurd te worden. Kan ze in ieder geval niet terugvinden bij die contacts, ook niet als ik op contact bewerken klik... alle veldjes zijn leeg EN het veld "Andere telefoon" ontbreekt dus ook geheel.

Ik heb nu dus ongeveer 80% van mijn contacten (zo'n 100) die alleen met hun naam in mijn Tytn staan en dus zonder nummer... en dat belt zo lastig.

Weet iemand hier een oplossing voor? _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Tiberium op 03-06-2008 20:33 ]

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Ik heb het weer voor elkaar om een onoplosbaar probleem te bedenken kennelijk.....

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-11 19:36
Tiberium schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:30:
Ik heb het weer voor elkaar om een onoplosbaar probleem te bedenken kennelijk.....
in outlook die 100 nummers knippen en plakken naar een ander veld, en dan nogmaals synchroniseren. Is niet fijn, maar dan heb je je nummers wel

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Martijn___ schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 02:50:
[...]

in outlook die 100 nummers knippen en plakken naar een ander veld, en dan nogmaals synchroniseren. Is niet fijn, maar dan heb je je nummers wel
Bedankt voor je reactie. Dat is wel vreselijk omslachtig want ik moet het per nummer doen, er moet toch vast een andere methode zijn? Of een progje dat die actie voor me kan doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Tiberium op 05-06-2008 15:14 . Reden: verduidelijking ]

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-11 19:36
ik ken nokia suit niet, misschien kun je daar in de instellingen ergens aangeven naar welk veld de telefoonnummers moeten.

Of de telefoonnummers op je nokia naar de sim kopieren, en dan op je HTC van sim naar adresboek verplaatsen. dat kun je dan eventueel synchroniseren met outlook.

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Martijn___ schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 03:57:
ik ken nokia suit niet, misschien kun je daar in de instellingen ergens aangeven naar welk veld de telefoonnummers moeten.

Of de telefoonnummers op je nokia naar de sim kopieren, en dan op je HTC van sim naar adresboek verplaatsen. dat kun je dan eventueel synchroniseren met outlook.
heb beiden geprobeerd maar werkt niet goed. nokia suite ondersteunt niet anders opslaan en via sim gaan allerlei gegevens wegvallen... er moet toch een mogelijkheid zijn om een hele kolom tel nrs uit de ene kolom in de andere te zetten in outlook? dat zou alles oplossen!

Pagina: 1